Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Trip Lagi Bersama Santai Travel & Tourism Malaysia

Assalammualaiku,



Yeaaah, kali nie YY live update dari dalam bus. OTW untuk cuti-cuti 1 Malaysia bersama Santai Travel dan Tourism Malaysia. Ramai pulak wakil media yanh menjoinkan diri untuk trip kali nie. Nampak meriah. But seperti trip sebelum nie ke Langkawi, DJ Lin dari SuriaFM x dapat nak join . So, anarafali wakil artis yang bersama-sama wakil media untuk ke Pulau Pangkor.

Baru jer lepas bekpes yang ditaja oleh KFC, now otw ke Kuala Woh untuk merasai dan melihat keindahan Rajah Brooke. Salah satu species rama-rama yang besar dan chantek. Kata organizer hanya boleh di jumpai di Kuala Woh.Nanti YY amik gambor bebanyak yaaa.

Ok, YY nak sambung tido jap. Maklum tadi kul 430pagi dah kuar rumah. Menepati masa kena ada di tempat berkumpul kul 6pg . Tapi apakan daya, janji melayu kul 715pg baru nak gerak.

#OkBai



P/S : Trip Langkawi bersama Santai Travel & Tourism Malaysia pun x abis tulis lagik, now dh next trip. Hadoiii aaaai :))





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. yana,act yana kerja kat pdrm or media?confuse akk bila baca blog ngan fb siap pi tanya kak fiza tp dia pun xleh jawab

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah