Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Bercerai Buat Wanita Botak #EhYeke

Assalamualaikum,

Keadaan internet yang x mengizinkan utk YY hupdate kat opis, so terpaksa lah guna BB kan. Gigih nie nak up entri sebab semangat tengah dtg. Selepas dapat sedikit tips dan kata2 nasihat dari blogger otai, buat YY teruja nak berblogging.

Saje lah nak share korunk sikit info, harus lah info seperti tajuk. Korang pun maklum rambutkan mahkota wanita. Ramai yang duk pepening runsing kalau rambut mudah gugur dah mencacatkan penampilan. Tapi, korang tahu ke yang stress akan membuatkan rambut wanita mudah gugur.

Begitu juga kalau ada konflik yang membawa kepada penceraian akan buat wanita lekas botak dan wajah nampak tua. Kajian sebuah sekolah perubatan mendapati wanita yang kerap berkonflik dengan suami akan mengakibatkan rambut mereka gugur dengan cepatnya berbanding wanita yang hidup bahagia.

Runsing memikirkan macam-macam masalah termasuk adakah rumahtangga dapat diselamatkan di tambah dengan pelbagai tekanan akan membuat wanita mudah botak. Jadi korang, berhati-hatilah dengan kehidupan sekarang kerana selagi korang hidup bahagia, selagi itu lah mahkota diri terpelihara.


P/S : pemakanan turut mempengaruhi kesihatan rambut korang.




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah