Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Meluah ketika Bosan :-(

Assalammualaikum,

Weee~~~ Malas sungguh lah YY nak pi keje pagi nie. Maklum ler dah cuti 5 hari kan . Semalam gigih YY hupdate entri yang terhutang . Now , di Maktab PDRM sbb YY terlibat dengan choir esok. Nasib ler buat aktiviti nyenyanyi ja. Dah ngantuk nieee. Bila nak abis ler, lepas cuti memang selalu camginie tau. Mood nak bekerja ke laut.

Korang , YY rasa cam xbest ler. Sebab kat sini ada wajah yang tetiba menyampah YY nak tengok. Xbelah blah tau tak . Mengedixs bukan main. Meluat sangat. Kalau korang buat apa eh nak ngadap orang macam nie.


P/S : buat hilang mood betul lah.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah