Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Akma AF Bertunang | Bakal nikah 30 June 2012



Weee~~~ Seorang lagi selebriti telah mengikat tali pertunangan. Akma bekas pelajar Akademi Fantasia. Akma Telah mengikat tali pertunangan dengan Farih Hamshi bin Dato Mohamad Fatmi 28 tahun di kediaman keluarga Akma di Petaling Jaya pada 6 Mei 2012. Akma kini menjadi guru vokal di One Academy terpikat dengan Farih Hamshi sebab perwatakan nya.


Akma AF Bakal Nikah 30 Jun Ini

Pasangan ini akan melangsung pernikahan pada pagi 30 Jun 2012 di Dewan Belia Antarabangsa Cheras dan pada tengaharinya akan berlangsung majlis persandingan bagi keluarga pihak perempuan. Manakala majlis menyambut menantu akan berlangsung pada 3 Julai 2012 di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) .


Akma AF Bakal Nikah 30 Jun Ini


Rombongan pihak lelaki pada petang ini membawa lima dulang berbalas tujuh daripada pihak perempuan yang terdiri daripada sirih junjung, cincin, tafsir Al-Quran, manisan, kain pasang, telekung dan kain baju melayu.


Akma AF Bakal Nikah 30 Jun Ini


Kedua belah pihak masih belum menetapkan wang hantaran manakala mas kahwin pula mengikut tetapan oleh Majlis Agama Islam Selangor iaitu RM300.
Menurut Akma lagi, dia tidak pernah berniat untuk merahsiakan statusnya dan apabila sampai masa dia akan mengumumkan kepada rakan media khususnya.








SUMBER







6 comments:

  1. wah..akma pun da kawin... tahniah kepada beliau..

    hai.. saya jejaka merah tadi.hahahaha

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah....

    semakin ramai mendirikan masjid. semoga dimudahkan segalanya... :)

    ReplyDelete
  3. tunang akmal tu ank sedara kpd isteri owner pat sy keje..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah