Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Pemenang Juara Mania Musim Pertama | Menang setengah juta.


Wee ~~ Now sedang berlangsung Mania Akhir. Siapa yang bakal menjadi juara yang akan membawa setengah juta. Sape pun menang, YY nak ucap tahniah. Bukan senang wowww nak jadi artis dan membuat kan orang percaya dengan bakat kita. Sama jugak dalam dunia blog, apa kita buat semua kena usaha. Takde yang naik mencanak, kalau ada pun mungkin 1 peratus ja.



Siapa Bakal Juara.

Patut nya YY berpeluang melihat final mania di Stadium, tapi atas perkara yang tidak dapat di elakkan.Tengok kat umah jer lah. Ada kengkawan yang ke stadium tadi msg, jalan jem giler sebab kebetulan sama plak dengan bola Kelantan VS Sime Darby di Bukit Jalil jugak.


UPDATE KEPUTUSAN

1. Hafiz - Menang RM 500, 000
2. Stacy - Menang RM 200,000
3. Jacklyn Victor - Menang RM 100,000

Tahniah Hafiz :))


p/s : Sokong Industri Hiburan Tempatan.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah