Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Bila Bertindak Tak Guna Akal, Menyusahkan Orang lain Laaaah !!!!!


Wee ~~ morning uols. Pepagi nie YY dah hangin. Geram betul. Buat spoil mood jerk. Kisah nya, ada orang pepagi dah cari pasal. Mana tak nya, gigih nak pi keje cepat, sekali sampai kat parking tengok berlaku sesuatu yang menyakitkan hati sesangat. Kalau korang pun mesti rasa apa yang YY rasa. Kuang asam, siput sedut betul. Menyumpah bagai nak rak ler tadik. Korang tahu apa yang jadi, meh sini YY tepek gambor yerrr.







Haaa, nampak tak apa yang berlaku. Hai lah manusia, rumah ko takde tong sampah ke sampai kena campak ke bawah. Saya tak lapar nak makan nasi beriani kamu tue yerr. Sengal betul lah. Dah ler baru semalam YY pi cuci kete, sekali hari nie nak kena pi lagik. Bongok tul. Gigih tau YY pepagi membersihkan sisa-sisa makanan yang di campak oleh orang yang tak bertanggungjawab. Hadoi, ini ler nasib kalau duk umah tetinggi, parking plak sesak. Dapat pulak ada orang yang tak guna akal buang sampah merata-rata. Eeeee, sakit betul hati. Nasib dalam kete memang ada simpan air botol.


Nie nak bagitau kat kamu yang tak guna akal tue. Tolong lah buang sampah di tong sampah. Xyah sesusah nak campak kot tingkap. Sejarah nya, kawasan rumah YY nie pernah ada tragedi budak kena batu-bata, ntah beruk mana baling batu-bata dari atas, kebetulan dia lalu . Haaa nasib ler tak mati, tapi dapat ler masuk paper metro muka depan. Susah kalau mentaliti orang kita yang bertindak tak guna akal nie. 



P/S : Cuba untuk bertenang , walaupun hati sakit.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah