Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

# 8 - Langkawi With Tourism Malaysia dan Santai Travel


Assalammualaikum,

Wee ~~ tak habis lagi kisah ke Langkawi bersama Tourism Malaysia dan Santai Travel. Bila nak pi bercuti, mesti ler ada orang yang menguruskan segala benda seperti bus untuk perjalanan , tempat mana nak makan, mana yang best nak pergi. So, sini YY nak citer pasal Travel Agency yang telah bersusah payah menguruskan kami ahli rombongan media. Thanks to DISCOVER ORIENT HOLIDAYS. Kerna menaja perjalanan yang Ohseeem ini. Thanks to Mr Lau yang menjadi tonggak utama sepanjang perjalanan kami ke Pulau Langkawi.


Discover Orient Holidays ( DOH ) adalah sebuah Agency Perlancongan yang telah bertapak selama 20 tahun di Malaysia. Mempunyai rangkain yang sangat luas, kini turut mempunyai pakej bagi Muslim yang ingin melancong ke luar negara.Bermula pada tahun 1992 dan bekerjasama dengan pihak kerajaan untuk memperkenalkan Malaysia di peringkat Global. Kini DOH adalah salah satu agency "Top Inbound Tour Operator in Malaysia " yang sangat kuat di dalam perlancongan seperti Hong Kong , Taiwan, China dan Indonesia. Mempunyai lebih daripada 20 buah bus, tiada masalah bagi DOH untuk menguruskan percutian yang terbaik.

Mr. Lau menerima Cenderahati dari Editor Santai Travel En. Azlee Halim

Di depan Restoran Makan tengahari

Ketika Sidang media. Bertapa happy nya trip bersama Daily Orient Holidays

Sepanjang perjalanan kami ke Langkawi, Pengurusan masa dan tempat makan memang best lah. Semua duk blasah makanan laut. The best part is bila dapat makan Udang Lipan. Kalau orang yang tak biasa, memang tak makan punya.  Tempat2 yang kami lawat turut menarik dan memberi pengalaman baru buat YY dan ahli romobongan Media Kembara Fotografi. 

Orang penting untuk Trip Ke Pulau Pangkor

Terima Kasih sekali lagi buat Mr Lau dan Discover Orient Holidays. Korang kalau nak pi bercuti secara terancang, boleh calling2 DOH dan mana tahu Mr. Lau akan buat korang mengalami pengalaman percutian yang terindah.


Sales office:
C-0-1, Block C, Megan Avenue 1
189 Jalan Tun Razak
50400 Kuala Lumpur, Malaysia
T. + 603 2166 0666        
F. + 603 2166 3766
E. outbound@discover-orient.com.my

Operation office:
B-9-5, 9th Floor, Megan Avenue 1
Block B, 189 Jalan Tun Razak,
50400 Kuala Lumpur. Malaysia
T. + 603 2166 2666 / 2166 9954       
F. + 603 2166 2663 / 2166 5766

Operating Hours:
9.00am - 6.00pm ( Mon - Fri )
9.00am - 1.00pm ( Sat )
Closed on Sunday and Malaysia Public Holidays





Credt Picture To @Tebu Fotografi






P/S : Percutian Terancang adalah lebih menenangkan.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah