Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Blogger Darkbatman, Siapa tueee??


Wee ~~~Sape tue Darkbatman. Adakah superhero baru pujaan kanak-kanak di kala ini. Owhh, tertanya-tanya diri ini. Siapakah dia?

Hadoi, bila bab nak mula ayat mesti ke laut. Duk fikir camne nak mula, tue yang kekadang tak berhupdate. Maklumlah dulu masa sekolah Bahasa Melayu tak ler teror mana kan.

Darkbatman muka ngantuk sebab dah lewat pagi doe. :))


Ok Fine, YY baru sedar kewujudan darkbatman nie. Memula igt kan hebat sangat lah sampai nak kena kenal kan.Ngupe nyer mmg hebat pun. Muhahahhaha. Ibarat #retis you. Darkbatman jugak lah yang membuatkan YY pertama kali nyer menonton perlawanan bola di stadium Bukit Jalil. Terujaaa wow, mana tak nyer kalau kat umah blum tentu YY tengok tau. Masa tue perlawanan Malaysia kalah menentang Bahrain. Kecewaaaanya Malaysia kalah.Thanksss for the VIP tix yaaaa.

Now, YY berpeluang lepak sambil dengar Darkbatman membebel. Eh !! Darkbatman kuat bebel ke? Alaaaah,bebel pasal kesihatan lor. Sape yang biasa terjah Blog Darkbatman, mesti tahu apa yang dia slalu share kat Blog dia yang ke baaaabooooom tue. 

Penat membebel, blasah KIT KAT dulu.

Alaaaah, KIT KAT dah habissssssssss


Terujaaaa tau, bila dapat tahu apa yang patut, dan tak patut kita amalkan bila melibatkan pemakanan. Terbaiklah. Rupa-rupanya senang ja, tapi kita-kita nie xtahu dan tak amalkan. Lepas nie YY akan cuba buat sepeti apa yang di sarankan. Mula kan tahun baru dengan pemakanan sihat. Eceeeeh !!!. Poyo laaaah tueee. Jangan hangat-hangat taik ayam sudah lah Cik Yana Yassin woiiiit.

Ok, dah habis membebel,.. jom update Blog.

Nie laaaah Pen Merah

Terima Kasih Pen Merah yang buat YY kenal sape Darkbatman Blogger #Retis nie. Peramah dan tak kedekut ilmu pun. Korang pergi lah terjah Blog DARKBATMAN kalau nak tahu kesahihan cerita YY nie. Mesti korang pun rasa cam, "Eh !! banyak nyer info kesihatan kat sini ". Sape yang minat nak buat badan ketak-ketak tue,mmg sesuai sangat lah terjah Blog mamat Darkbatman nie.


p/s : Ingat kan Darkbatman nie sombong, rupa nyer TIDAAAK.


*Gambar oleh Pen Merah




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah