Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Ariana Mikhail Drama Terbaru TV9 SLOT RATU


Weee ~~~ ok KARMA dah habis. Now kita layan ARIANA MIKAIL plak. Best kot citer nie , siap berlakon dekat Paris lagi. Untunglah jadi Pelakon leh pegi Obersea kan. So, far tgk episod pertama nampak macam menarik dah. Drama sebanyak 15 episod dalam slot Ratu pada hari Isnin dan Selasa, 8.30 malam dan mula ditayangkan pada 16 Januari 2012 membariskan Nora Danish, Sein, Rizman Khuzaimi yang berlatar belakangkan kota Paris.

CINTA PERTAMA, CINTA SELAMANYA



Sinopsis


Cerita bermula di Paris,France dimana Mikhail telah tamat pengajiannya di Universiti Kingston,London pergi bercuti ke Paris dengan sahabat karibnya Jamil yang merupakan senior Mikhail di universiti,hubungan mereka rapat seperti abang dan adik.Dalam percutian itu,Mikhail berniat hendak mencari teman wanita Peranchis kononnya. 

Tetapi adalah disebaliknya telah bertemu dengan Ariana juga singgah bercuti ke Paris dari Amerika Syarikat sebelum pulang ke Malaysia. Ariana yang lulusan hiasan dalaman bercuti bersendirian kerana ingin mencari pengalaman dengan dunia hiasan di Eropah. Dalam pertemuan itu berlaku disebuah cafe di bandar Paris, Apabila Ariana membantu Mikhail daripada di marahi yang cuba mengorat wanita Peranchis dengan mengaku Mikhail teman lelakinya. disebabkan Mikhail tidak memahami bahasa ’Peranchis’. 

Mikhail marah dengan tindakan Ariana yang melepaskan peluangnya tetapi Ariana menjelaskan pada Jamil yang kebetulan ke tandas akan perbuatan Mikhail mengusik wanita peranchis yang telah mempunyai teman lelaki itu salah. Lainlah kalau wanita itu yang berminat dengan Mikhail. Sikap Mikhail yang tidak berterima kasih serta berlagak dan sombong membuat Ariana tidak berminat untuk berkawan walaupun dia tahu mereka sebangsa.


Apa yang jadi seterusnya, Sesama lah kita saksikan yaaaa.






4 comments:

  1. alaa karma dah habis ke, akak tengok time cuti sekolah last year je, bila buka sekolah akak lupa je, sampai ari ni baca blog ni br akak tau dah habis dah.. issshh melepas je akak...

    ReplyDelete
  2. weeee~ macm bez dn sweet je..haha

    ReplyDelete
  3. ak tgk 2minit, dah tertido..kihkih

    ReplyDelete
  4. owhh crte nie dh d tayangkan ehh.. nk download lerrr

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah