Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

:: Akhir nyer, hari ini muncul jua ::

Asalammualaikum readers ^_^,

Akhirnya, hari ini yang di tunggu semenjak setahun lalu muncul jua. Setelah segala perancangan, pahit manis segala yang diatur, hari ini adalah harinyer. eceehhh, apa lah agak nye tue kan. Macam lah ada sejarah baru bakal muncul kan. ahaaksss !!! saje buat gempak. For info ini lah hari nyer salah satu wishlist bakal menjadi kenyataan. Semoga semua yang dirancang berjalan lancar dan dipermudahkan segala urusan. Ada citer di SINI dan di SINI jugak. Dugaan, dugaan.

Nak sangat naik nie, sebab dulu g x merasa naik

Langkawi,....... kami akan datang menyerang. Plan gerak lepas Isyak. Mau gilir2 drive sampai utara. Kebetulan baca paper ada Pesta Air kat Langkawi hujung minggu nie. Wah, pasti meriah kan. Cuma kami risau lari budget sebab mesti naik punyer harga sewa kete kan. Yer lah, Pesta Air punyer pasal. Kami semua akan stay di Istana Kondo yang dah di Booking 3bulan yang lalu melalui promosi AirAsia Go. 3 hari cuma RM330, ..murah x?? murahh x??

Nie masa Jejalan @Melaka

Layan Teater @Istana Budaya

Jalan2 cari Pasal @Penang

Memula plan pun nak naik flight, tapi tetiba jer memasing mahu pergi naik kete. Mendrive kan diri lah jawab nyer. Agak2 berapa jam lah kan dari KL- Jeti Kuala Perlis. Kenapa Kuala Perlis??? sebab Kuala Perlis naik feri ke Langkawi cuma sejam, tapi kalau dari Kuala Kedah dah makan masa 2Jam. Kebetulan Achik mabuk laut lah pulok kan.

Hapa2 pun doakan semua nyer baik2 yer. Dan Berdoa supaya cuaca tidak mencemburui kami. Tik , Tok, Tik TOk,... lagi 10 jam akan meninggalkan Kuala Lumpur buat sementara.

Lagi cerita adik beradik di SINI .


2 comments:

  1. nak ole-ole!! :p
    kak yana, jemput amik award kt blog saya :)

    ReplyDelete
  2. selamat berjalan2 !!!

    aCap
    ke blogku
    p/s: baru je lepas holiday at Langkawi last couple of weeks

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah