Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

:: Follower ke-500 ::

Hai uols,.. diam x diam x sangka followers dah sampai 500 ( yg dah ribu2 x kisah pun setakat 500 kan ). Maybe sebab YaNa Yassin | 1st Giveaway . Hope semua follow sebab ikhlas eh. Sesama kita memeriah kan dunia blogging nie. Dan blogger yang menjadi follower ke 500 adalah :

ALFI



So, kita dengan laju menerjah lah si ALFI. Terus menjadi followers yang ke 582.


Shantek x blog nyer,... sempat terjah beberapa entry dan sangat terpikat dengan entri nieee :




Pagi-pagi lagi aku dah bangun..
Solat Subuh kejap kat masjid, lepas tu siap-siap nak pegi kerja..

Kat dalam bas, ada orang yang tido, ada yang tengah layan MP3 dengan headphone besar dia, ada yang pandang ke luar tingkap..
Orang kat sebelah aku buat muka pelik je tengok mulut aku terkumat-kamit..

(Ala, aku cuma zikir sikit-sikit je.. Kan elok awal-awal pagi ni dimulakan dengan zikir.. ;D)

Dah sampai ofis, aku duduk kat compartment aku..
Buat checklist apa yan nak dibuat hari ni..
Lepas tu aku tengok jam.. Dah pukul 8.20am..

"Zul, hang nak pi mana tu?"
"Surau,"
"Pi surau apa ke jadahnya sekarang ni? Subuh dah lama habis la.. Baru nak qadha' ke? Keh3.. :P"

Kalau nak tau sambungan nyer : sila lah korunk terjah & Follow ALFI

Blog 
ALFI banyak informasi yang berilmiah. Sesuai untuk kita yang dahaga kan ilmu agama. Hasil risikan adalah di pastikan bahawa 
ALFI baru berusia 20thn. Muda tdan sedang menuntutk kerna sedang melanjutkan pengajian di UIA,campus PJ.

* Thanks 
ALFI kerna follow Blog yang x seberapa nie.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah