Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Janji Tinggal Janji | Geram sangat

Assalammualaikum ^__^,


Hari ini sangat bosan, tapi dalam bosan2 pun dah masuk en3 ke-4 untuk hari nie. Hadoi, YY sedang mengalami kegeraman dan kemarahan yang tersangat hokey.


Nape eh, manusia mudah menabur janji tapi memungkiri dengan sewenang-wenang nyer. Tanpa memikirkan apakah perasaan orang yang di taburkan janji itu. Lama nyer bersabar. Setiap kali hanya pandai mengungkap kan kata MAAF. Hingga kata2 itu tidak membuat apa2 nilai pun. Haruskah kita terus mempercayai orang yang sebegini rupa.


 Perlu kah kita memberi peluang untuk dia MENIPU dan MEMUNGKIRI janji lagi. Benarkah BOLEH dipercayai jika ia mengatakan "MAAF,..AKU X AKAN BUAT LAGI.".






Tolong lah. Hati ni sakit tahu x? Setiap kali ungkapan MAAF, lebih menambahkan perit di hati.


Hokey, mahu cuba tenangkan hati jap.


ok, babai.




6 comments:

  1. boleh shje memafkan dirinyer tetapi berhatilah dgn setiap kate2 yer selepas nie jika hati itu tidak mahu disakiti lgi..

    ReplyDelete
  2. bersabar ye. :)
    nice blog.
    feel free visit my new post and if dont mind drop ur komen yeee. :)

    ReplyDelete
  3. haah bila ada kata maaf, mmg itu lagi menyakitkan. sometimes.

    ReplyDelete
  4. salam.sedangkan nabi mahap kan umat

    ReplyDelete
  5. hai cik yana, mengamuk nmpk, syafiq datang, nk tuntut jnji gak... hehe... to4 rm10... ckap hri jumaat, tpi syafiq okeyh jer.... free to4 jer ea... tkot syafiq lupe, syafiq yg rugi nnti... hehe :D
    Dugaan kehidupan, kdng2 kite kena anggap itu satu cara untuk kite memperbetulkan diri kita sndri, akhirat yg kita cari... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah