Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

:: Langkah Bendul Lagikkk ::

Yuhuuu, hai uols. Pagi ni td kita peksa KPSL kat kajang. So, harus lah lepas peksa ke rumah terus. Kata peksa dapat cuti tanpa rekod kan.

So, kat sini nak citer kisah cousin bertunang.  Kebetulan calon tunang nyer bukan jauh,..sekampung jugak. Xde lah kitaorg susah payah nak jalan jauh kan. Meh Layan picture yer. Cousin YY yang lelaki, Bekas NAVY ( sebab baru brenti dari navy LUMUT),.. nak tukar profesion POLIS or BOMBA. Xsangka tul dalam tentera nie ada 'masalah' kan. Xper lah napi, bukan rezki kamo nak berkhidmat ngan tentera sampai pencen. Polis or Bomba pun hokey jugak. Langkah bendul along nampak nyer, xde apa2 ke??? hihihihihi.















Minta maaf bebanyak. Gambar nyer tunggang - langgang. Gegara mata dah ngantuk sangat. 

Ok, bye.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah