Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

:: Fast 5 ,.. gilerrr BEST !!! ::

Yeaaahh, setelah berbulan2 tidak membuat aktiviti menonton wayang. Akhirnyer dapat jugak YY melihat Fast 5. Asik2 duk baca kat blog2 yg buat riview pasal Five 5, suma kata best giler lah, terbaeik lah. Teruja wei nak g tengok.


Then di satu petang yang indah, dapat call dari alang lagikk :


alg :   haa, kamo kat ne ( ayat fv alg tiap kali memula call )
yy :   di rumah lor, peksa x yah masuk opis. nape??


alg :   Kamo nak tgk wayang x, alg nyer tiket tue expired lagi 4hr. Ada 3 tiket, kamo ajak lah sesape g.
yy :   Nak3, suka sangat. Thanks.


alg :  Nanti kamo dtg amik eh.
yy :  hokey3, baik.




So, sangat lah excited sebab dapat tiket free, leh plih ja nak tgk citer apa. Jadi dalam hati dah tentu lah nak tgk Five 5 kan. Yang menjadi peneman AYU dan IZA. Menonton di Times Sq sebab tiket tue GSC yg punyerrr.


3 Voucher TIKET dari alang
Tiket ada cop sebab guna Voucher

Sebelum menonton harus lah makan dolu. Kami decide nak makan KR ja, sebab dekat ngan GSC. Malas mahu jalan jejauh. Mari kita menternak lemak. Nyum3x.



YY

AYU
IZA
Dah kenyang, menonton lah kita. Citer mmg terbaeik wok. X sempat nak bernafas tau bila masuk bab aksi. Nak kedip2 mata pun rasa rugi sebab takut terlepas aksi2 terbeik. Sini sedikit sinopsis citer Fast 5.


Cerita  FAST & FURIOS 5 RIO HEIST lakonan Vin Diesel, Paul Walker dan Dwayne Johnson (The ROCK) aku rasa yang terbaik. Penuh dengan aksi mantap. Kereta-kereta yang cantik dan para pelakon yang cukup hebat. Kisah bagaimana Torento yang telah dijatuhkan hukuman dipernjara akhirnya telah melarikan diri dengan bantuan dari rakan-rakan beliau.


Pelarian mereka sehingga ke RIO telah mencetuskan satu babak dimana mereka bakal melakukan rompakan terakhir terhadap seorang yang berpengaruh di RIO dimana segalanya dikuasai oelh si Kaya ini. Selain cuba melakukan rompakan TORENTO juga menghadapi masalah lain iaitu beliau telah diburu oleh seoranng BOUNTY HUNTER (Dwayne Johson).


Namun akhirnya DWAYNE JOHSON juga telah sama-sama menjayakan rompakan ini bersama. Kenapa? Yang ni korang kena tengok sendiri. Kalau aku ceritakan tak syoklah pulak. Apa yang dapat aku katakan tak rugi pergi tengok dan berbaloi kalau pergi tengok. TERBAIK. 


TO ALANG, 

ALANG & YY


thanks sebab bagi voucher tiket nie eh. Lain kali bg lagi. KAMI sangat teruja menonton Fast 5.




2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah