Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Berjaya jugak Akhirnyaaa,.. | Go Go Chaiyookkk !!!

Assalammualaikum ^__^,


Selamat tengahari uolss, opss !! tengahari dah ke. Patut pun perut lapar semacam. Tekak nie teringin betul nak makan meatball. Hadoii !!!, nak buat sendirik x berapa nak reti, tapi xpe akan YY gigihkan diri supaya kemengidaman ini menjadi kenyataan.


MEATBALL - Ehsan Cik Google


Hurm, mesti tertanya2 apa lah yang berjaya tue eh. Nak kata berjaya buat meatball, x jugak sebab blum mula pun. Haaaa, hari nie YY berjaya x on lappy dari pagi sampai tengahari. Gara-gara nak mengemas umah yang dah lama terbengkalai dah macam tongkang pecah. Maklum lah bila dah ngadap lappy sure keje x jalan kan. Berjaya lah mengemas 3bilik dan dapur. Lepas habis ja, perut berkeroncong, kaki pun lenguh sebab kehulur-kehilr ( dah gemok ), hahahaha !!!!. Tapi puas hati sebab tercapai gak niat dari malam tadi nak kemas umah dan kuat kan semangat dari on lappy. Teruk betul YY kan. Maklum lah, duduk sendirian... ngadap lappy ja keje nyer. Tue pasal banyak masa Blog Walking. 




Hokey2, nak g siap2 kan meatball jap. Tak tau jadi ke x nie,tapi demi perut yang dah berdangdut riang, harus ku tempuhi jua. eceeehhh !!!!


ok, Babai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah