Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Pemenang Pertama MTV Pimp My Ride | Celcom Whatchuwant


Assalammualaikum,


Weee ~~ akhirnya sudah ada pemenang. Pemenang ?? Apakah ?? Alah, mest korang ingat lagi kan. YY ada citer pasal Whatchuwant Pimp My Ride. Pakej terhebat dari Celcom yang boleh kasi korang impian jadi kenyataan. Impian memiliki kereta idaman gituee.

So, now dah ada pemenang. Tahniah kepada Mohd Zariq kerana telah menjadi pemenang pertama Whatchuwant Pimp My Ride. Berasal dari Kuantan Pahang, memang tak sangka telah menjadi pemenang yang kereta nya akan di ubahsuai.

Mohd Zariq  memula saje lah kan langgan Whatchuwant pilihan untuk penjimatan. Dengan hanya mendail *128# dan pilih pakej penjimatan yang diinginkan dan tak disangka-sangka pengacara Pimp My Ride Malaysia telah menerjah rumahnya. Tahniah dan bertuah sungguh Mohd Zariq, dah ler guna tipon boleh jimat, siap menang lagi kete untuk diubahsuai.

Kereta yang selalu digunakan oleh Mohd Zariq adalah kete ayahnya yang selalu digunakan untuk ke kolej dan menjalankan perniagaan menjual produk kesihatan . Kereta lama yang diubahsuai mengikut pilihan idaman pasti membuatkan Mohd Zariq teruja , berasa bangga  dan tidak malu lagi membawa kereta ke kolej atau bersiar-siar. Tak sia-sia lah ayahnya menghadiahkan kereta lama tue kepada dia, sebab lepas nie kereta itu akan menjadi bualan ramai kerana dapat masuk MTV Pimp My Ride yang pertama di Asia. Kira orang kampung pun berebut nak naik kot sebab kete dah cun melecun.. Muhahhahaha.




Mohd Zariq dan kereta hadiah dari ayahnya


Kereta Mohd Zariq di Pimp My Ride

Sedang di ubahsuai

Bagaimana Hasilnya nanti yaaa.



Kenderaan Zariq akan mendapat pembaikan penuh dan diubahsuai menjadi kelihatan seperti kenderaan baru. Apa agaknya hasil pengubahsuaian kereta Zariq nanti?

Untuk mendapat jawapannya, kenalah tonton episod pertama MTV Pimp My Ride Malaysia



Inilah pemenang pertama Pimp My Ride

Mohd Zariq bersama pengacara MTV Pimp My Ride - Altimet

Haaa, jeles tak ,.. Jeles tak. Harus lah jeles kan. Sape tak nak kete diubahsuai cam kete baru dan jadi lebih menarik kan. Percuma lak tuee. So, jangan sedih eh. Masih ada peluang untuk korang menang. Apa lagi, jangan buang masa, cecepat dial *128# dan pilih penjimatan yang sesuai dengan penggunaan tipon korang. Ada 6 pilihan iaitu Surf Pack, Talk Text Surf Pack, Talk Text Pack, Talk Surf Pack, Text Surf Pack and Fun Pack .




Gajet berjumlah RM10,000 juga menanti pemenang setiap hari! Jika korang ingin menjadi pemenang bertuah dipilih menyertai MTV Pimp My Ride Malaysia bersama Altimet dan MTV VJ Rich, pastikan sentiasa mendapatkan maklumat terkini di www.xpax.com.my dan halaman Facebook Xpax (http://facebook.com/Xpaxfb) untuk pengumuman pemenang.

Korang pasti tidak mahu terlepas peluang untuk mendapat pengubahsuaian kenderaan dan keluar di kaca TV bukan?

Ikuti langkah mudah berikut untuk sertai Whatchuwant dan perpeluang untuk menang:





Langkah 1: Dail * 128 # untuk mengakses menu Whatchuwant
Langkah 2: Pilih Pek Whatchuwant bagi tawaran istimewa. Tekan 1 dan hantar.


Keluarkan telefon korang yang canggih tue, Tekan * 128 # dan Dial . Korang semakin hampir untuk mendapat pilihan whatchuwant seperti panggilan , melayari internet , pesanan ringkas dan pelbagai lagi.




Yeaaah, hanya dengan menekan * 128 # dan Dial, Hadiah bernilai RM10,000 dan PIMP MY RIDE bakal menjadi milik korang. Apa tunggu lagi. Langgan lah sekarang. 



Inginkan maklumat lanjut? Terjah www.xpax.com.my atau ke facebook Xpax diwww.facebook.com/Xpaxfb.










8 comments:

  1. wahhhh his car...sure deserve to pimp my ride..

    ReplyDelete
  2. Mesti kereta dia jadi cun giler dan menjadi tumpuan org kampung dia nanti kan... :)

    ReplyDelete
  3. Salam, Pergh bangga le die bawak keta tu pas ni!

    ReplyDelete
  4. kompom rmai awek kejar ni..haha

    ReplyDelete
  5. wahh! tahniah kepada beliau. xsabar nk tengok hasilnya nanti...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah