Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Maybank2u Perbankan Gaya Hidup Moden Masa Kini


Assalammualaikum,

Weee ~~ korang tahu apakah itu Maybank2u . Comfirm ramai yang dah tahu kan. Tapi ada jugak yang masih blur, cam compius je apakah Maybank2u kan. Dalam kecanggihan teknologi sekarang, Masa itu emas. Jadi Maybank2u adalah jawapan bagi korang yang sentiasa sibuk.



Ini adalah masa nya untuk kita mengenali sesuatu yang memudahkan kerja seharian. Bila guna Maybank2u, banyak benda yang korang boleh selesaikan dengan mudah. Terutama urusan perbankan dan membayar bil. Semua nyer hanya du hujung jari. Tak perlu lagi korang nak pergi sampai 10 tempat nak uruskan semua, nak merdah kesesakan lalulintas dengan masalah parking lagi.Lepas tue nak mengada kaunter yang mungkin ramai orang , kan dah banyak masa terbuang tue. Dengan Maybank2u semua masalah selesai dengan mudah. 

Hidup akan lebih mudah dengan hanya satu klik sahaja . Maybank2u lah jawapan nya.Perbankan internet dan e-dagang telah lama diperkenalkan, tapi masih ada yang tidak mengetahui kegunaannya secara keseluruhan.  Sistem perbakan digital menyediakan aplikasi yang mudah , pantas dan percuma. Urusniaga , pembayaran pinjaman dan perkara-perkara kewangan lain boleh dilakukan tanpa perlu menggunakan apa-apa tenaga fizikal mahupun tenaga mental. Penjimatan Masa dan perbankan digital memberi faedah yang besar.

Rakyat Malaysia juga kini menyedari faedah perbankan dalam talian. Dengan cara semasa hidup di mana pengantaraan sosial dalam talian adalah menjadi tren di kalangan belia negara, perbankan internet melihat peningkatan dalam kepenggunaan daripada ia mempunyai sebelumnya. Jelas, mereka bersungguh-sungguh menyesuaikan diri kepada ciri-ciri perbankan dalam talian untuk memudahkan jelas dalam melakukan banyak hal kewangan serentak. Sama ada transaksi, penyata, laporan atau membeli-belah dalam talian.




Memberi contoh bagi dua orang bernilai perbankan digital, Daniel Tok adalah penyokong e-perbankan yang telah memeluk sistem sepenuhnya. Beliau merasakan bahawa ia telah meningkatkan gaya hidupnya yang lebih baik."Saya berasa perbankan digital telah benar-benar berkembang dan berkembang untuk memenuhi keperluan kita sebagai pelanggan" kata tahun 33 lama menyokong pengurus IT. "Bukan sahaja ia menyediakan perkhidmatan yang cepat dan serta-merta, tetapi ia benar-benar adalah satu penyelesaian yang mudah bebas untuk saya kerana saya pejabat yang terikat dalam kerja saya. Ia menyediakan kemudahan penuh dan menyelamatkan saya banyak masa, terutamanya kerana saya tidak lagi perlu menghabiskan minit berharga memandu melalui lalu lintas yang tidak berkesudahan atau mencari tempat letak kereta hanya untuk melakukan apa yang saya perlukan di bank ".


 "Saya fikir penggunaan perbankan online adalah begitu meluas kerana mereka telah tinggal yang relevan kepada pengguna" Mervin Dass, kata seorang eksekutif akaun. "Berada dalam talian saya kerja, saya dapati perkhidmatan dalam talian mereka begitu mudah dan ia begitu cepat menyesuaikan diri dengan gaya hidup saya, terutamanya dengan memudahkan pembayaran balik pinjaman, laporan penyata kewangan dan pemindahan dana". Beliau menambah, "Hari ini, saya menggunakan keseluruhan perkhidmatan daripada membayar bil-bil dan cukai, untuk membeli-belah dalam talian dan membeli tiket untuk filem atau penerbangan. Proses mereka adalah user-friendly dan saya boleh berurusan dengan keperluan perbankan saya dengan hanya satu klik tetikus! Tidak beratur lebih untuk saya! "


Vasenta Selvanayagam, seorang penulis dalam talian adalah seorang mukmin yang kuat perbankan digital. "Perbankan Online adalah seperti alat yang praktikal untuk saya, keluarga dan rakan-rakan saya. Ia memudahkan tekanan dalam hidup saya kerana saya tahu saya boleh bergantung kepada ia untuk membawa saya melalui hari saya. Saya rasa seperti saya disambungkan ke dunia menggunakan sistem "katanya.



Daniel menyatakan bahawa seberapa banyak perbankan digital dan e-dagang semakin berkembang dan popular, ramai yang masih tidak sedar kemudahan, bersama-sama dengan kesan bahawa ia telah. Satu contoh yang beliau menekankan bahawa orang menyedari kemudahan e-filing cukai pendapatan mereka, tetapi tidak menyedari bahawa mereka boleh membayar jumlah tertunggak mereka secara online melalui sistem.


"Terdapat banyak ciri-ciri bahawa perbankan digital kepada pengguna yang benar-benar boleh meringankan masalah mereka perlu berlari untuk melakukan urusan tugasan mereka" katanya. "Lapisan di bank adalah satu perkara yang telah lalu. Mengapa perlu pergi melalui semua masalah yang berada di 10 tempat-tempat yang berbeza untuk melakukan 10 perkara yang berbeza, apabila mereka boleh mengakses semua yang mereka perlukan cuma klik butang! "Katanya.


Perbincangan perbankan internet berdasarkan kesan pengguna menunjukkan bahawa perbankan internet mencerminkan keperluan pengguna untuk mengendalikan perkara-perkara tentang wang dengan cara yang cepat, mudah dan akhirnya selamat. Cukup menarik, ia juga mencerminkan budaya berteknologi tinggi dan gaya hidup yang kita hidup masuk Ia menggesa kita untuk mengakui bahawa perbankan online adalah cara ke hadapan dalam menggerakkan diri kita untuk memenuhi masa depan dalam pandangan revolusioner untuk kebaikan kualiti kehidupan kita .













P/S : segala benda di hujung jari sekarang. 







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah