Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Celcom PIMP MY RIDE | Pilih Whachuwant SEKARANG .


Assalammualaikum,


Wee ~~~ tengah teruja giler nie. Mana tak nya Celcom pada hari nie jer, di ulang hari ini sahaja akan memberi peluang korang mendapat makeover kereta MTV style . Di make over di ulang sekali lagi yaaa. Korang comfirm tak segan dah nak bawak kengkawan berjalan bersiar-siar dengan kereta korang yang menarik tuee. Giler best, mana boleh lepaskan peluang keemasan nie uolss. Siap dapat masuk satu slot khas dalam rancangan MTV uolss. Yang pertama di ASIA. Kelasss. Ini lah dia "PIMP MY RIDE". . Bukan setakat boleh Make over kereta korang tuee, ada barangan rumah bernilai RM10,000 . *bling *bling, terus mata berpinar duk bayang hadiah yang kebabooooom nie kan.




Camne nak dapat & menang yer uolss. Mesti kening korang dah kerut-kerut acamne lah nak dapat semua cool stuff nie kan. Harus lah dengan Celcom Xpax Whachuwant. Dan ini berlaku pada HARI INI SAHAJA : 24 September 2012. Peluang dari Celcom nie akan buat korang mendapat satu lagi kenangan terindah dalam hidup.


Apa lagi, cepat langgan pakej Whatchuwant pilihan korang. Suka cakap , suka sms , suka surf internet. Semua ada dalam Pakej Whatchuwant. Buat pilihan kesukaan korang. Mana tahu, peluang menang kan. Tuah ayam nampak di kaki, Tuah manusia mana nak tahu kan. Kalau dah rezeki tak kemana. Kalau dah menang, boleh bawak YY naik kete korang tue nanti. Eceeehhh, nak jugak YY nyibuk kan. Muhahahhahha.


6 pilihan Whatchuwant



Langkah 1: Dail * 128 # untuk mengakses menu Whatchuwant
Langkah 2: Pilih Pek Whatchuwant bagi tawaran istimewa. Tekan 1 dan hantar.








Keluarkan telefon korang yang canggih tue, Tekan * 128 # dan Dial . Korang semakin hampir untuk mendapat pilihan whatchuwant seperti panggilan , melayari internet , pesanan ringkas dan pelbagai lagi.


Yeaaah, hanya dengan menekan * 128 # dan Dial, Hadiah bernilai RM10,000 dan PIMP MY RIDE bakal menjadi milik korang. Apa tunggu lagi. Langgan lah sekarang. 


Inginkan maklumat lanjut? Terjah www.xpax.com.my atau ke facebook Xpax di www.facebook.com/Xpaxfb.




JANGAN lepaskan PELUANG memenangi barangan rumah bernilai RM10,000 dan PIMP MY RIDE kereta idaman dengan hanya melanggan Whatchuwant pilihan korang. Cepat dial *128# sekarang . Peluang hanya datang sekali sahaja. Dan HARI INI SAHAJA peluang itu. :)
















8 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah