Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Astro B.yond IPTV Hollywood and Celebrities Night


Hai uols, sudah sabtu. Hari cuti dari bekerja. So, selepas 2 minggu berturut-turut YY hanya duduk kat umah cuti Sabtu dan Ahad. Hari ni, YY akan ke event jemputan dari Nuffnang. Haissh, dah ler tema Hollywood. Aduhh !! mana lah YY nak cari baju kan. Blur sebab x tahu nak pakai apa. Padahal nie pun ada masa 5jam jerk lagi nak ke majlis tue. Fikir dan fikir lagik. Agak2 xpe ke kalau x ikut tema kan.






Sesape yang pergi petang nie, meh ler kenal2. Tapi YY nie agak pemalu jugak. So, marilah kita memecahkan kemaluan itu. Eheeekkk !!

Psttt !!! maybe dapat jumpa Blogger retis MAK DARA... wewwwitttt ~~~


* JOM, tinggal 2 hari lagi tuk peluang dapat Ole-Ole dari KOREA. < SINI >

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah