Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

SEPAH berpecah, Kenapa Mamat xde dalam SEPAHTU ???

Assalammualaikum *__*,

Morning uols, nie YY nak sambung story kisah SEPAHTU kat SINI. Pasti semua duk tertanya2 ngapa Mamat xde dalam kumpulan nie.

Bak kata Jep " Kami di offer secara individu oleh MW Entertainment, dan saya pun x tahu rupa nyer Shuib juga di offer, kebetulan perkara ini di bincangkan masa beraya rumah Mawi hari tue.Kami selesa bekerja berdua sebab ada chemistry, dan sebelum offer nie, saya pernah berbincang untuk tubuhkan kumpulan baru berdua dengan Shuib, offer ini mmg satu rezeki yang x mampu saya nak tolak..." kata Jepp SEPAHTU.

so, bukan lah SEPAHTU nie buang mamat. 

Masa nie dah sessi borak2 kosong

SEPAH adalah untuk bertiga, jadi xleh ler diowg nak sambung nama SEPAH. Jadi bila dah berdua, terhasil lah kumpulan SEPAHTU nie. Projek akhir kumpulan SEPAH adalah filem SEPAH THE MOVIE yang akan menjalani pengambaran pada 17 Oct 2011 selama sebulan. Projek filem nie di tandatangani sebelum SEPAH berpecah masa bulan puasa hari tue. Jadi, walaupun dah berpecah, SEPAH tetap meneruskan perjanjian yang telah dibuat untuk Filem ini. Pengambaran akan di buat selama sebulan.

SEPAHTU sedang di temuramah oleh Astro Awani

Kata Jep dan Shuib " Kami tetap mendoakan Mamat berjaya dan lebih menghargai peluang yang ada untuk meneruskan kerjaya dalam bidang seni ini. Kami masih berkawan, xde gaduh2 pun ".

YY bersama SEPAHTU

Korunk jangan lah buat spekulasi eh, Fikir yang baik2 ajer *___*. Dah rezeki diowng buat kumpulan berdua je tanpa Mamat. Ada lah hikmah di sebalik apa yang berlaku.


Peaceeeeeeeeee !!!


* Nanti YY upload video masa sidang media nie eh.

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah