Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Burger SS2 depan Balai BOMBA terbaeeikk

Assalammualaikum uolss,


Haiyaak, kali nie YY nak citer pasal burger terbaeik in the town. Gerai burger nie terletak betul2 kat depan balai bomba SS2 damansara. Nak tahu nape YY cakap terbaeik, sebab artis pun ramai beli burger nie dan burger mmg sedap uols.Malatooopppp,. Kalau dah rasa sekali, pasti nak lagi dan lagi dan lagi. So, yummy, tengah duk taip en3 nie pun dah rasa macam nak terbang ke gerai burger ini.


So, x cayer eh. ce layan pict nieeee,.....











Camne. menarik x?? mesti ada yang dah terliur kan. Mesti korunk tertanya nape YY nak citer pasal gerai burger nie. Ini adalah kerana pemilik nyer adalah pakcik YY. Nama nyer Shahir tapi YY panggil Acu ja. Acu nie adik ibu YY yang bongsu. YY bukan lah nak puji sebab nie gerai Pakcik YY tapi realiti nyer burger dia mmg sedap. Kadang2 termimpi2 tau, cuma nak pergi serang tue yang bercinta sikit. Kalau dah mengidam sangat harus lah terjah kan. Harga pun berpatutan. Pasti puas hati.




Pakcik YY nie siap amik tempahan tau . Ada sekali tue, dapat order sampai beratus biji burger. Hadoi, ramai lah yang jadi mangsa tuk menolong menyiapkan tempahan.Agak2 berapa biji lah burger buat upah kerja kan. Halamak, makin banyak lah lemak asik ngadap burger je kan.


Acu & Maksue bersama anak2 terchenta - TOKEY BURGER
Korunk kalau teringin sangat nak rasa, kot2 air liur pun dah meleleh. Meh ler g ke Balai Bomba SS2. . . Mana lah tahu kot2 datang dari jauh, kang x buka pulak.Harus lah tipon dulu. Slalu nyer tutup pun kalau ada masalah teknikal. Kekadang kalau tutup lelama, customer mesti cari punyer, siap call2 banyak kali tanya bila nak buka gerai. Majmuk tau yang makan burger Acu YY nie,Cina paling ramai, ada India, Ada Omputih, Macam2 Bangsa lah.  Sekarang nie urusan di gerai banyak diuruskan oleh Mak sue ( wife Acu YY ). Yer lah, masih berkhidmat dengan Bomba, keje hakiki harus di utamakan.

Di buka setiap hari dari 8mlm - 12mlm

Sebarang pertanyaan boleh call :  0126056096 ( shahir )


Kat sini Ada jugak citer pasal Burger SS2 BOMBA ini. Hasil pencarian di Google.

1.   SS2 BURGER


p/s : ada komisyen x promo niee,.. ke dapat burger free. hik hik hik.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah