Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Terima Kasih di atas ucapan HB semuaaaaa

Assalammualaikum *__*,

Ahaaai, jap jer dah rabu kan. Lagi beberapa hari ja dah nak posa. Hari nie opis YY ada makan2 kat Cititel Hotel MidValley. Maklum ada di kalangan staff yang nak pencen dah. Pfwwtt, best nyer. YY ada lagi 28thn tuk berkhidmat. Moga di panjang kan umo untuk menjalani hidup yang masih panjang nie.




Kat sini YY nak ucapkan ribuan TERIMA KASIH di atas ucapan Happy Birthday dan doa2 kalian semua. AMIN bebanyak. Moga semua impian YY menjadi kenyataan. Di kurniakan kesihatan yang baik, Di murahkan rezki. YY terharu sangat. Menderu-deru sms dari teman2 yang ingat HB YY semalam. Yang best, teman AK YY siap nyanyi lagu besday sambil main gitar tuk YY. YY sayaaaaaang korunk semua. Walaupun ada sedikit kekecewaan tapi ingatan semuaaa buat YY x sedih daaah.




* Ada yang nak buat suprise lah Sabtu nie,... Teruja dan takut lah pulak. Apa lah suprise tue agak nyer eh. Angah,.. Achik,.. Jgn buat macam2 eh.

* opss, pagi nie dapat lagi 1 BE lah, Alhamdulillah hadiah besday kot.

* Konsert David Archuleta semalam happening giler, YY teruja gak walaupun x beberapa kenal David nie sape. Suara mmg mantap giler.



3 comments:

  1. whoaaa.... celebrate bezday ngan DAVID ARCHULETA siot....hehehehe

    ReplyDelete
  2. mcm tau2 aje bday along semlm kan... dapat tiket concert best lak tu... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah