Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Emosi x stabil | TOLONG jgn GANGGU SAYA

Assalammualaikum *__*,

Wah, hari khamis sudah. Kejap jer masa berlalu. Diam tak diam dah nak posa. Past tue raya, Yeaaaah !!! x sabar dah nak cuti2.


2 3 hari nie emosi YY x stabil lah. Biasa lah bila penyakit pompuan nak datang, benda nie mesti jadi. Asik nak marah ja. Sampai nak bercakap pun dah malas. Apa lagi dengar suara orang bercakap x henti2( padahal sendiri pun kuat bercakap). Hadoi, tetiba je perit rasa telinga. X suka lah bila perasaan macam nie muncul. Kekadang YY boleh jadi macam orang xde perasaan ja. X peduli dah apa orang nak cakap. tsk, tsk, tsk lah. Jerawat pun dah mula nak menyinggah. Xleh eh, kalau PMS tapi jerawat x kuar. Hadoii, bertambah stress. Takut jer gangguan emosi nie buat orang sekeliling terasa hati. Arghhh !!!!





p/s : korunk pun macam tue ke kalau PMS ????




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah