Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Rahsia di sebalik Jenis Darah | DARAH A

Assalammualaikum *__*,


DARAH A
Keharmonian dan keamanan adalah matlamat utama dalam hidup anda. Anda gemar melakukan kerja-kerja secara berkumpulan dan anda juga gemar melibatkan diri dengan berpersatuan. Anda bijak bergaul dengan individu di sekeliling dan ternyata mereka juga sentiasa berasa senang untuk bekerjasama dengan anda.


Sikap sensitif, sabar, dan bertimbang rasa yang ada dalam diri anda itu melambangkan bahawa anda tergolong dalam kategori individu yang memiliki keperibadian penyayang. Walau bagaimanapun ada kalanya anda agak degil dan terlalu kuat bekerja sehinggakan tidak mengendahkan langsung waktu untuk berehat. Anda harus ingat, kesihatan juga perlu diutamakan. Jangan kerana terlalu leka dengan kerja-kerja anda itu, kesihatan diri pula yang terabai.



SHARING IS CARING

Nak tahu pasal darah Jenis B leh g SINI

Nak KFC , Kat SINI


4 comments:

  1. hmmm...klo degil 2 betul...tp sy ni jns yg x ske sgt begaul...hihi.. ermmm beza darah A+ n A- pulak ape ye?

    ReplyDelete
  2. saye darah jenis A..A untuk Aween..ngeee.. =)

    ReplyDelete
  3. Walau bagaimanapun ada kalanya anda agak degil dan terlalu kuat bekerja sehinggakan tidak mengendahkan langsung waktu untuk berehat. Anda harus ingat, kesihatan juga perlu diutamakan. Jangan kerana terlalu leka dengan kerja-kerja anda itu, kesihatan diri pula yang terabai.

    ha yang ni mmg betul..hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah