Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Flaming Steamboat | Thanksss AK

Assalammualaikum *__*,

Okey, nak citer pasal Dating dengan AK. Sebelum nie kat SINI YY ada citer nak makan steamboat. Di Restoran  Flaming Steamboat. Terletak kat Platinum Walk. Kul 6ptg YY ngan Iza dah sampai. Apa lagi, kitaorg blasah dulu lah. Macam2 jenis makanan ada. Selain dari pelbagai jenis steamboat, ada jugak makanan macam nasi goreng, kari ayam, dan mee goreng. Tue x masuk lagi aiscream. Air pun ada macam2 perisa tau. Malas nak citer panjang, layan pict je lah eh. Kemudian baru amy sampai, then wen dengan bodyguard nyerrr. agak meriah jugak walaupun x semua AK ada.









Boleh jugak lepas rindu bila dapat dating camnie. Makan pun dah macam xde hari esok, kunun2 macam nak nyambut posa lah. Bulan posa pun ada buffet steamboat tahu. harga dalam RM30/person. Berbaloi dengan pilihan makanan yg agak banyak jugak.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah