Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Cuti Raya Punyer Pasal | Dato' Seri Najib kami perlu bantuaaan

Assalmmualaikum *__*,

Hokey, x abis lagi pasal cuti raya 2011. Sebelum nie dah bising2 kat SINI. Semalam semua CC meeting, so bos bagi tahu mmg xleh cuti sebelum dan selepas. Kena pilih 1 jaaa. Nak sebelum, atau selepas. Hadoii, kan masalah bg saper yg kampung jauh. Berebut suma nak cuti Jumaat tuee. Nah, yy tepek statistik bagi department YY tuk raya tahun nie.

Wow, sape yang cuti lama sangat tueeee

Bagi kita yang buat keje, faham lah suasana keje tue. Tapi Bos x faham, tetap gak nak 50% sebelum dan 50% selepas. Padahal kalau sorg ja jaga Jumaat ue, xde masalah kot. Sebab yg No.2 tue Chinese, rela je dia nak jaga opis.

So, kengkawan duk bising2 suh YY tweet PM MALAYSIA. Jadi YY dengan malu2 kucing pun tweet lah PM dengan menggunakan bahasa yang paling senang faham. Fuhh !!! puas fikir ayat nieee.

Lawak kan ayat, cam budak tadika ja.


Sekarang sedang menanti jawapan. Hope PM prasan lah tweet YY tue. Kalau x, xtau apa jadi lah. Mungkin ramai yg amik MC kot sebab xleh cuti.





SApe suka makan KFC, meh kat SINI 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah