Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Rezeki akibat menjadi Blogger :)


Assalammualaikum,

Weee ~~ tak sangka sungguh dengan blogging YY dapat sesuatu yang tidak di jangka. Terima Kasih Celcom. Serius memang rasa bertuah sangat. Tak sia-sia menghadirkan diri ke Event Launch iPhone5 Celcom niee. Citer lanjut nanti lah ek, nak pi belek-belek tipon baru jap. Llalallalala ~~~Syukur Alhamdulillah. Memang rezeki dari Allah. 






P/S : Masih lagi rasa terkejut.






25 comments:

  1. Akak dpt iphone 5 ker>>
    wah..bestnye

    ReplyDelete
  2. Tahniah...
    Rezeki yg tidak disangka....
    Kena blanja nie... ha ha...

    ReplyDelete
  3. fuh cerita tergantung hahahhaaaaa.. nak pinjam sat boleh ?

    ReplyDelete
  4. tahniah
    kenangan terindah sebagai blogger tu..

    ReplyDelete
  5. ahhh jelesnya. untung sangat tau

    ReplyDelete
  6. wahhh!! bertuahnya YY.. Baru nak pegi jenguk kt maxis..

    ReplyDelete
  7. perghhhhhhhhhhhh dapat Iphone5!!! tak payah susah2 mcm akak akak masuk contest kena buat mcm2 tugasan hehe.. tahniahhhh yanaaaa

    ReplyDelete
  8. wahh..besh nye..jeles n terus menerus..

    ReplyDelete
  9. waaaaaaaaaa... best nyeeeeeeeeee :D

    ReplyDelete
  10. Kemain tauu !! Dengan RM5 dapat iphone5. #sentap. Hahahahaha

    ReplyDelete
  11. iPhone5^-^ee..nak juga..
    hadiah menang apa ni?

    ReplyDelete
  12. tahniah yana!
    best giler dpt free bende mahal riban-riban kan

    ReplyDelete
  13. Wahh tahniah rezeki tu YY.. :)

    ReplyDelete
  14. bestnyeee dapat iPhone 5.. rezeki tak disangka-sangka, memang terkejut dibuatnya..

    ReplyDelete
  15. confirm tido dalam senyuman....tak cukup rehat pun tak kalau cenggini kan

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum yana..betul tu tuah ayam nampak dikaki tuah manusia siapa yg tahukan...mesti seronok dpt iphone 5 tu...:)

    ReplyDelete
  17. tahniah yana! lepas ni memang iphone melekat kat tangan 24 jam la jawabnya. :-)

    BY: djdanchef
    == ♥ == ♥ == ♥ == ♥ ==

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah