Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Rezeki akibat menjadi Blogger :)


Assalammualaikum,

Weee ~~ tak sangka sungguh dengan blogging YY dapat sesuatu yang tidak di jangka. Terima Kasih Celcom. Serius memang rasa bertuah sangat. Tak sia-sia menghadirkan diri ke Event Launch iPhone5 Celcom niee. Citer lanjut nanti lah ek, nak pi belek-belek tipon baru jap. Llalallalala ~~~Syukur Alhamdulillah. Memang rezeki dari Allah. 






P/S : Masih lagi rasa terkejut.






25 comments:

  1. Akak dpt iphone 5 ker>>
    wah..bestnye

    ReplyDelete
  2. Tahniah...
    Rezeki yg tidak disangka....
    Kena blanja nie... ha ha...

    ReplyDelete
  3. fuh cerita tergantung hahahhaaaaa.. nak pinjam sat boleh ?

    ReplyDelete
  4. tahniah
    kenangan terindah sebagai blogger tu..

    ReplyDelete
  5. ahhh jelesnya. untung sangat tau

    ReplyDelete
  6. wahhh!! bertuahnya YY.. Baru nak pegi jenguk kt maxis..

    ReplyDelete
  7. Tahniahh dear!.. :) seronoknyaaa..

    ReplyDelete
  8. perghhhhhhhhhhhh dapat Iphone5!!! tak payah susah2 mcm akak akak masuk contest kena buat mcm2 tugasan hehe.. tahniahhhh yanaaaa

    ReplyDelete
  9. wahh..besh nye..jeles n terus menerus..

    ReplyDelete
  10. waaaaaaaaaa... best nyeeeeeeeeee :D

    ReplyDelete
  11. Kemain tauu !! Dengan RM5 dapat iphone5. #sentap. Hahahahaha

    ReplyDelete
  12. iPhone5^-^ee..nak juga..
    hadiah menang apa ni?

    ReplyDelete
  13. tahniah yana!
    best giler dpt free bende mahal riban-riban kan

    ReplyDelete
  14. Wahh tahniah rezeki tu YY.. :)

    ReplyDelete
  15. bestnyeee dapat iPhone 5.. rezeki tak disangka-sangka, memang terkejut dibuatnya..

    ReplyDelete
  16. confirm tido dalam senyuman....tak cukup rehat pun tak kalau cenggini kan

    ReplyDelete
  17. wah bestnyaaa! jeles betul :p

    ReplyDelete
  18. assalamualaikum yana..betul tu tuah ayam nampak dikaki tuah manusia siapa yg tahukan...mesti seronok dpt iphone 5 tu...:)

    ReplyDelete
  19. tahniah yana! lepas ni memang iphone melekat kat tangan 24 jam la jawabnya. :-)

    BY: djdanchef
    == ♥ == ♥ == ♥ == ♥ ==

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah