Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Blogger juga menyumbang dalam kebajikan | Project Listen


Assalalmualaikum,

Wee ~~ nak citer pasal sumbangan. Sumbangan YY sebagai Blogger ?? Kekadang tue terfikir gak, sebagai blogger nie ada menyumbang sesuatu yang berfaedah ke. Jawapan nya, pasti lah yaa. Walaupun kechik, tapi setiap perkara mampu membuat kan orang lain tersenyum.



YY terlibat dengan projek PruKasih dalam menyumbang kepada keluarga yang memerlukan. Dengan menceritakan apa yang terjadi dan pengalaman mengajar, ia mampu memberi inspirasi kepada ramai pihak. Terpulang bagaimana cara untuk kita berkongsi kisah.Cerita YY tentang kasih sayang seorang ayah, buat ramai yang ngeri dan menangis rupanya. Kenapa ngeri, itu korang kena tonton sendiri Video nie, dan jangan lupa SHARE yaa.


Ini Kisah ku :)



Terima Kasih buat korang yang dah tonton dan SHARE VIDEO YY nie http://projectlisten.com.my/Video_story.php?name=YanaYassin .   Setiap satu SHARE , Prudential akan menyumbang sebanyak RM 1 kepada PruKasih seterusnya kepada keluarga yang memerlukan. 



PruKasih merupakan projek Tanggungjawab Sosial Korporat yang membantu memberi perlindungan kepada keluarga miskin ketika memerlukan. Jom Share pengalaman korang di http://projectlisten.com.my . Sambil membaca dan menonton korang jugak dah membuat amal tanpa di sedari. Kan bagusss tuee :)





P/S : Bahagia bila buat orang lain tersenyum.












4 comments:

  1. assalamualaikum yana...alhamdullilah ada juga projek macam ni kan...:)

    ReplyDelete
  2. bagus bila blogger boleh menyumbang sesua kpd masyarakat :)

    ReplyDelete
  3. at least blogger ada menyumbang jugak kan :)

    ReplyDelete
  4. siapa cakap blogger tak menyumbang apa2 kan?? tahyul kata2 tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah