Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Hampir Kehilangan Si Dia , SEGERA dapatkan DATA

Assalammualaikum,


Mari Menonton Video nie dulu Sad smile




Sob , Sob , Sob . Mesti korang pun sedih kan lepas menonton video kat atas tuee. Kisah percintaan jarak jauh antara Nick dan Amy. Touching wooo. Orang yang kita sayang , berjauhan dan akhir nya terputus hubungan. Kita nie duk risau lah, camne keadaan dia kan. Sakit ke ? makan ke tidak ? Sihat ke tidak. Tapi akibat tidak berhubung segala perasaan buruk boleh muncul.


Bab bila bercinta nie, komunikasi sangat penting. Sebab bila tak berhubung pelbagai rasa muncul terutamanya rasa curiga. Bila bercinta tapi xde kepercayaan comfirm selalu ajer ada selisih faham. Tak seronok lah kan. Kang tak habis - habis rasa sedih dan kecewa. Plus langsung x dapat berhubung. Perkara nie memang berlaku kat YY sendiri. Akibat tidak berkomunikasi, perhubungan yang dulu baik kini terpisah jauh.


29459_403161214322_580969322_3959794_1600234_n
Akibat rajin berWhatsApp , tukar status sudah Smile


Tapi, bila ada nyer DATA , dan kita boleh WhatsApp, semua tue tidak berlaku lagi. Kesedihan telah berlalu. Sebuah perhubungan terbina kembali. Dari berkenalan di Telefon, dan chatting di WhatsApp kini YY telah bertukar status menjadi tunangan orang. Moga ikatan ini berkekalan hingga kejinjang pelamin dan doakan ke hujung nyawa. Pengalaman mengajarkan ? Jadi dari situ YY belajar komunikasi sangat penting.







DON’T LOSE IT ALL , TIME TO GET DATA




So, apa jalan penyelesaian perkara camnie tidak terjadi. Harus lah kena ada  “DATA” . Ini dia Xpax, time to get Data. Tak nak kehilangan orang tersayang kan so apa lagi dail *128# sekarang. Daftar dan Pilih pakej yang bersesuaian dengan korang. Nothing to lose right :)



Untuk maklumat lanjut layari http://www.xpax.com.my/c1.php. Korang tak perlu risau lagi bila berjauhan kerana semuanya di tangan korang. Bila-bila sahaja boleh berhubung. Rapatkan lagi hubungan walau di mana korang berada.



Nak lebih lanjut , apa lagi terjah lah www.xpax.com.my Smile





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah