Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Pelancaran Huawei Ascend bagi hadiah ke Dubai Weekend niee :)




Assalammualaikum,


Wee ~~ korang, YY nak bagi tau niee. Sape yang berangan nak pi Dubai yang di sponsor semua nya. Siap boleh naik Helikopter pusing-pusing bandar, duduk kat hotel mewah , pelancongan eksklusif bangunan tertinggi di dunia - Burj Khalifa, Dubai Tour Sejarah dan Pengalaman Gurun . Semua nie untuk 2 orang. Boleh lah bawak yang tersayang sama kan.




Haaa, mesti korang tertanya mana nak dapat semua nie, dah tue free pulak tuee. Yeaaah, Semua nie korang boleh dapt kalau ke Tasik Titiwangsa dari 21 - 23 Disember 2012 . Ini adalah bersempena dengan pelancaran Huawei Ascend ke New Heights 'kempen pengguna di Malaysia yang akan berlangsung sehingga 31 Disember 2012. Kempen ini adalah sebahagian daripada usaha global Huawei terbesar dan paling luas meluas kempen pengaktifan to date.

Diantara hadiah yang bakal dimenangi


Dalam 3 hari di Tasik Titiwangsa acara yang dijadualkan dan terbuka kepada orang ramai diantara pukul 12:30tgh -8.30mlm dan korang berpeluang untuk menang lebih 2,000 hadiah termasuk Huawei telefon pintar, peranti, t-shirt, pemacu USB dan tiket filem. Aktiviti-aktiviti termasuk menaiki belon udara panas, fotografi jumpshot, Lompat Trampolin dan Cabaran Race.

Untuk maklumat lanjut, korang ke www.huaweidevice.com.my / AscendContest dimana korang boleh buat pra-pendaftaran dan menebus hadiah misteri (sementara stok masih ada) pada majlis itu. Juga dengar radio di 98.8 FM, Suria FM dan Red FM pada 15-23 Disember untuk kemas kini dan pengumuman lanjut mengenai acara itu.

Nampaaak, best kan acara yang diadakan. Hadiah Utama perjalanan 4H3M semua perbelanjaan dibayar bagi dua orang ke Dubai. Ini termasuk penginapan di hotel mewah 5-bintang super, pelancongan helikopter bandar, pelancongan eksklusif bangunan tertinggi di dunia - Burj Khalifa, Dubai Tour Sejarah dan Pengalaman Gurun.


Apa lagi, cecepat terjah Tasik Titiwangsa hujung minggu niee. Jangan lepas kan peluang keemasan untuk hadiah utama percutian yang di taja.


Untuk maklumat lanjut, sila layari Huawei Device Page Global: www.huaweidevice.com



Maklumat Terkini mengenai Huawei Device,klik di :

Facebook: www.facebook.com / HuaweiDeviceMY (Malaysia)

Twitter: www.twitter.com / HuaweiDevice

YouTube: www.youtube.com / user / HuaweiDeviceCo

Flickr: www.flickr.com / huaweidevice











6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah