Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Tiger Balm Neck & Shoulder Rub melegakan Ketegangan Leher dan Bahu




Assalammualaikum,

Wee ~~~ sape sini selalu sakit – sakit bahu, atau leher rasa macam tegang semacam .Alah mesti korang biasa kenakan.Tambah plak yang keje duk ngadap computer je, duduk lelama dan kekadang tue buat keje berat yang menggunakan kekuatan bahu. Eceeeeh, macam hebat bebenorkan bunyinya, kekuatan bahu bagai. 


So, apa korang buat eh kalau korang rasa sakit – sakit kat bahu dan kat sekeliling leher korang ?? Ada tue sanggup tahan jer sakit, sesambil tu duk cakap dalam hati alah nanti baik punya. Rehat kejap, nanti ok lah. Punyalah nak jimat duit, maklum lah. Kang kalau pi spa ke, pi urut ke mesti nak kena keluar belanja besarkan. Kekadang tue bukan lah tak de duitkan, tapi sebabkan kerjaya yang sibuk bebenor, manalah ada masa nak pi buat rawatan . Jadi, tahan ajerlah sakit tuee.


Tiger Balm Neck & Shoulder Rub




Haaaa, sekarang korang tak payah nak risau ,keluar belanja besar sebab nak hilangkan sakit – sakit bahu dan ketegangan yang berlaku kat leher korang tue.Kira ini jawapan bagi korang yang nak jimat dan sakit pun hilang.Yeaaaah, mari kita menggunakan Tiger Balm Neck & Shoulder Rub .Penyelesaian yang mudah bagi bahu dan leher korang yang x selesa tuee.



Sekarang terdapat 2 jenis produk Tiger Balm yang baru iaitu Neck & Shoulder Rub Boost dan Neck & Shoulder Rub .Dulu kena tampal-tampalkan sekarang cara mengguna yang mudah dan menjimatkan masa bagi korang yang sibuk bebenor dan takde masa nak pi buat rawatan yang lama kat SPA .Ini adalah produk pertama dan satu – satunya dirumus khas untuk memberikan kelegaan bagi bahu dan leher yang ketegangan.Kira sapu jerk, ia akan menyerap cepat dan melegakan ketegangan yang korang sedang alami. Tidak berminyak ,kira kalau korang sapu pada bahu atau leher korang xde lah rasa semacamkan.Bau pun sedap ja, dah rasa macam korang buat rawatan spa tau. Ada bauan Lavender dan menyegarkan untuk member kekuatan tambahan untuk kesakitan yang terlampau di leher dan bahu.


Nampak tak betapa comel nyer, sebesar hp jer. Senang di bawa kemana-mana.




Dengan Tagline " Massage On The Go " memang sesuailah dengan gaya hidup korang yang sibuk nak cepat selalu. Kira macam sapu, urut2 dan lega sudah.Kira boleh sapu bila – bila masa.Dengan tiub yang berat hanya 50 gram, senang sangat kalau simpan dalam beg korang. Tak berat manakan. Bila bahu dan leher korang rasa tak selesa jerk, apa lagi keluarkan Tiger Balm ibarat tangan ajaib yang sedang mengurut bahu dan leher korang di mana-mana saje. Bentuk tiub nie senang nak pegang dan picit. 


Picit jer, penggunaan yang mudah.




Korang mesti nak tahu sejarah Tiger Balm kan. Alah Tiger Balm ini adalah jenama yang terkenal di dunia dalam mengeluarkan produk yang berkualiti dalam menghasilkan produk yang berkualiti untuk melegakan kesakitan selama hamper satu abad. Tiger Balm Neck & Shoulder  Rub adalah satu – satunya produk yang terdapat dipasaran yang mempunyai formulasi khas khusus untuk sasaran sakit dan ketegangan di otot – otot sekitar bahu dan leher. Kira korang jangan risaulah, memang dijamin kualiti dan keberkesanannya. Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan . Negara - negara yang maju pun guna Tiger Balm nie tau seperti Singapura , Hong Kong , Amerika Syarikat dan lain - lain. 


Sebelum sapuan            &          Selepas Sapuan
Kan dah kata, memang tak berminyak



Eh, korang kena percaya apa yang YY bebelkan nie. Sebab, YY sendiri dah gunakan Tiger Balm Neck & Shoulder rub nie tau. Maklumler, keje YY memang selalu buat sakit bahu, ngan leher nie. Yerlah mengadap komputer, then menulis lama-lama.  Kekadangtue, adalahmangsa yang kena urut-urut bagi lega sikit. Tapi, sekarang takyah nak susahkan orang dah. Sapu jerk Tiger Balm Neck & Shoulder Rub, selesaimasa lah. Serius, memang lega habis. 



Kan ada 2 jenis, Tiger Balm Neck & Shoulder Rub .Yang nie bau dia agak wangi macam bau lavendar, dah rasa macam buat rawatan spa. Dan rasa nya tak berapa nak panas sangat berbanding Neck & Shoulder Rub Boost .Yang nie lebih panas dan bau ia lebih kuat dan menenangkan. Kira tak pening pun kalau guna.Kira dua - dua pun puas hatilah.Yang penting tidak berminyakyaaa.



Masih ada keraguan dan kemusykilan ?? Jom terjah Web Rasmi Tiger Balm di www.tigerbalm.com atau boleh telefon jer +603-79660763 ( Isnin - Jumaat , 9am-5pm ) . Tiger Balm nie korang boleh beli di mana – mana farmasi terkemuka dan di Wellness Aeon . 




SPONSOR POST 48 JAM









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah