Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Bila Yana Yassin terselit Masuk KOSMO :P


Assalammualaikum,


Wee ~~ hari nie tetiba dah rasa macam duta Celcom. Kan hari tue YY duk bebel pasal buat Cupcake bercirikan Malaysia. Sempena contest anjuran Celcom. Daaa, tetiba pepagi YY dapat msg dari Nadia yang nun jauh di Hulu Perak , perak.


Nad : Salam Kak Yana,..masuk paper la,..glamor kot.

YY : haa, paper apa?? ( cuak sebab xtau apa )

Nad : pi cari Kosmo ( 18.09.2012 ), buat cupcake Celcom hari tue.


YY : OoOo, ok. tq. #malu.


Opis YY memang tak beli Kosmo, ada paper Metro je. So tanya2 lah orang kalau ada sesape yang beli kan. Gedixss nak tengok muka sendiri dalam paper. Tetiba ada lah orang duk tweet siap gambor sekali. Meh YY tepek kalau korang nak tgk lerrr. Muhahahha.


YY , Ruby , geng blogger dan Bos Celcom.


Dah rasa macam Duta Celcom uolss. Malu jap. Eh, sempat lagi kalau korang nak masuk contest buat cupcake nie. Mana tahu boleh menang wang tunai, leh belanja YY nanti :))



P/S : Masa nie rasa sedaaap bebenor cupcake buatan sendiri. Muhahhahaha :P








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah