Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Anuar Zain: Saya Malu Terima Anugerah Ini Daripada Tangan Yuna



Sebentar tadi berlangsung’nya sidang media untuk isu paling kontroversi penghujung tahun 2011 ini.
Sidang media ini di’hadiri oleh Pengerusi Bersama RIM, Rosmin Hashim yang sangat petah menjawab persoalan media tentang isu pemulangan trofi Lagu Terbaik AIM 2011.
Wakil dari Ernst & Young turut hadir menjawab segala persoalan dan mengakui mereka melakukan kesilapan ketika memberikan senarai akhir pemenang kepada penganjur Anugerah Industri Muzik 2011.
Anuar Zain yang turut hadir bersama Edry Abdul Halim ketika memberikan kenyataan berkata beliau sebenarnya malu untuk menerima anugerah Lagu Terbaik yang awal’nya milik Yuna.
Kami (Anuar Zain & Edry Abdul Halim) pun sebenarnya mangsa dalam keadaan ini dan agak pelik untuk kami berada di’sini menerima sebuah anugerah yang sudah di’berikan kepada Yuna,” ujar Anuar Zain.
“Tetapi saya puji semangat Yuna untuk menerima semua ini dan hadir ke sidang media untuk bersama sama memperbetulkan kepincangan yang berlaku — ini akan menjadi sejarah yang orang ingat sampai bila bila”


SUMBER 


**** ( ^ _ ^ ) ****



Apa yang berlaku pasti ada hikmah nya. Tahniah buat YUNA kerana bersikap positif. Sekurang-kurangnya siapa yang x pernah dengar lagu 'PENAKUT' pasti sudah dengar sekarang kan. Moga YUNA makin maju dan meneruskan dunia seni dengan lagu2 nya yang sentiasa ada kelainan. 



4 comments:

  1. agak pelik bila ernst & young blh wat silap mcm tu. sbb kalau x silap saya, ernst&young tu antara big 4 audit firm

    ReplyDelete
  2. Tahniah Yuna & Anuar Zain, dua dua memang hebat!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah