Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

(ROMAN by ROMAN feat KILAFAIRY) Tihany OST Teaser


Yuhuuuuuuuuuu, hai uols. Selamat berhari jumaat eh. Pfwwt ~ ~ ~, mmg bab nak mula ayat agak fail di situ yer. Semalam result UPSR keluar kan, tahniah buat yang berjaya dapat keputusan cemerlang, bg yang x berjaya jgn putus asa, berusaha lagi. Sekali kita gagal, x bereti kita akan gagal selama nya kan.


Hokey, back to tajuk. Sebelum nie YY duk gebang lah pasal Drama Tihany kan < SINI >. So, sekarang setiap malam YY berusaha nak tgk episod lepas yang tertinggal. Then , bila dh layan. Lagu dlm Drama Tihany nie pun duk terbayang2 kat telinga. Yang buat YY x percaya, nyanyian oleh Kilafairy. X sangka plak dia boleh nyanyi kan.


Meh, sini YY tepek lagu dan lirik dalam Drama Tihany nie.




Lirik Lagu Roman –  Kilafairy feat Roman (OST Tihany)
[Kilafairy]
Bila terasa deras jantungku
Terisi dengan nada-nada yang resah
Menyakinkanku adanya cinta
Tapi tak pernah terang

Sedangkan diriku semakin menjauh
Dan mula melupakanmu

[Roman]
Tersedar aku dalam pelukan
Kekasih tak pernah ku impikan
Cerita kita menghilang jauh
Hanya menjadi sirnaku

Masihkah dirimu mendiamkan cinta
Percaya kepadaku



Cinta

Usah kau ragu

Ia kan selalu menemanimu

Biar kan ia bertamu

Cinta..
Ku tiada ganti hilang
Tanpa kau sedari
Cinta..
Ku hanya untuk kamu

[Roman]
Maafkan aku tak seperti yang kamu inginkan
Melepaskan mu saat kau memerlukan
Hapuskan hiba dihadapanku
Ku masih menanti kehadiranmu

[Kilafairy]
Dapatkah melawan getarannya
Cinta..

[Kilafairy & Roman]
Cinta
Usah kau ragu
Ia kan selalu menemanimu
Biar kan ia bertamu

Cinta..
Ku tiada ganti hilang
Tanpa kau sedari
Cinta..
Ku hanya untuk kamu



***** ( ^_^ ) *****

Camne, best tak lagu nie. Kalau korang x pernah tgk Drama nie. Baik korang tgk kat Tonton.my. Percaya lah, citer nie mmg best . Sape yang biasa layan drama dari terbitan RadiusOne, korang mesti tahukan drama-drama keluaran RadiusOne nie.

Diantara drama RadiusOne :

@Emil Emilda 

@Kerana Cintaku Saerah

@Sindarela

@Sutun Kembali Lagi

@Rona Roni Makaroni

@Merah Puteh

@Tari Tirana

@Antara Garisan

@Cinta Balqis

@Syurgamu Ramadan

@Ramadan Terakhir

@Kashaf Imani ( best gilerrr, terus suka tgk Beto Kushairy berlakon ).




p/s : korang pernah tgk tak drama-drama dari RadiusOne nie. Apa pendapat korang?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah