Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Nak Meluah Perasaaan jap,



Morning uols, tetiba pg nie YY nak buat entri luahan perasaan. Tengah geraaaaaaaaaaaam sangat nie. Nie semua kisah rezeki. Kalau dah rezeki orang tue, xperlu kot kita nak berdengki or x puas hati. Kalau orang x bagus pun, dah rezeki dia terpilih apa nak buat kan. Kan ke kalau kita xpandai boleh belajar. Lelama yang x tahu, boleh jadi tahukan. Haaaisssssh , mmg sangat tak puas hati nie. Mmg manusia cam tue eh, x suka tgk orang lain berjaya. Aaarrrgggghhhh !!! sakit hati sesangat nie.

Selama nie duk sabar jer, kan hari nie meluah perasaan sudah kat FB. Tetiba FB jadi tempat luahan perasaan YY. Xpe3, lagi kau x puas hati, lagi tue aku buat ( haaaa, kan dah keluar perkataan aku, x biasa tapi marah punyer pasal ).





***** ( ^ _ ^ ) *****

p/s : korang pernah tak alami situasi camginie.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah