Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Fesyen Berani Mati Fasha Sandha


Hurrrm, di pagi hari tarikh chantek. YY tersenyum xtahu nak kata apa bila lihat Fesyen FS di Parti Pelancaran Majalah LISA Versi Malaysia. Korang tafsir sendiri lah yerrr.





SUMBER GAMBAR ROTIKAYA.COM

17 comments:

  1. 1. mula2 tengok depan cam bese jeh
    bila tengok gambo seterusnya agak terkejut jgk la

    2. FS nampak berisi

    3. Nanti mesti dia bagi kenyataan yang baju tu sponsor, dia tak tau pun macam tu..tak sempat nak tukar or whatsoever..ngaaaaaaa =D

    ReplyDelete
  2. erkk belakang pon dah cm bogel jer

    ReplyDelete
  3. dia kembali menggila..menyampah btol.. =.=

    ReplyDelete
  4. tengok depan macam biasa..sekali tengok belakang, mak aiii..baik tak payah pakai baju..

    ReplyDelete
  5. ish2..one word nak cakap

    TERUKNYA...!!~~~

    ReplyDelete
  6. Dia nak sexy cam Miera Leyana aritu... Nak namenya hot kembali...

    ReplyDelete
  7. Tanjat msred.... Nampak segala lemak... Hheee....

    ReplyDelete
  8. mak ehh, ni bkn Fasha Sandha, cuba tengok btl2 cra dia senyum...

    ReplyDelete
  9. ohh mak datok! sedeyla retis malaysia+MELAYU+MUSLIM macam ni. T_T

    ReplyDelete
  10. rrr.. makin ramai dah artis yg pakai baju dedah semua body ni ya.. kementerian yg berkaitan perlu ambil tindakan kot.. ketatkan etika pemakaian bagi artis2 perempuan khasnya..

    ReplyDelete
  11. selalu blakon ala2 innocent jer.. tp allahuakbar semoga diberi hidayah padanya

    ReplyDelete
  12. * speechless * :O

    ReplyDelete
  13. huhuuh....

    seksinya...

    badan macam makin berisi je?

    ReplyDelete
  14. nak muntah tengok nye.hey,kau fikir itu seksi ke wey?otak kan ade?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah