Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

:: Semut Boleh Buat Orang Meninggal ::

Hari ini kita rajin plak nak berblog walking,... then jumpa entri nie kat blog    BORAK KOSONG ,.. fuhh !!!! tetibo meremang bulu roma kite,..... seram weeiii !!!! Jika ini ada benar nyer, hati2 yer dengan SI SEMUT,....Berminat nak share ngan kengkawan,.. !!!!




Kejadian pertama : Seorang anak kecil meninggal kerana  ahli bedah yang menemukan semut di otaknya !

Rupanya anak ini tertidur dengan beberapa gula-gula di mulutnya atau di samping tempat tidurnya .Semut itu merangkak ke telinganya dan akhirnya berhasil masuk ke otaknya.

Ketika dia terbangun ,dia tidak menyedari bahawa semut telah berada di dalam kepalanya.

Setelah itu , dia terus menerus mengeluh tentang gatal di sekitar wajahnya.Ibunya membawanya ke doktor, tapi doktor tidak tahu apa yang salah dengan dia. Ia mengambil sebuah X-ray dari anak itu dan ngeri, dia menemukan sekelompok semut hidup di tengkoraknya. Kerana semut masih hidup, doktor tidak boleh membedah anak tersebut kerana semut terus-menerus bergerak.

Anak itu akhirnya mati. Jadi harap berhati-hati ketika meninggalkan bahan makanan di dekat tempat tidur Anda atau ketika makan di tempat tidur. Ini mungkin menarik semut. Yang terpenting, JANGAN PERNAH anda atau anak anda makan gula-gula sebelum tidur. Anda atau anak anda mungkin tanpa disedari telah menarik semut ketika anda tertidur.


Kejadian kedua : Kejadian serupa terjadi di sebuah hospital di Taiwan. Orang di rawat di hospital  dan selalu di peringatkan olehjururawat  untuk tidak meninggalkan bahan makanan di dekat tempat tidur kerana ada semut. Dia tidak mengindahkan nasihat mereka.

Semut akhirnya sampai ke kepalanya.Anggota keluarganya mengatakan bahawa orang itu terus menerus mengeluh sakit kepala. Dia meninggal dan diotopsi.

Dokter menemukan sekelompok semut hidup di kepalanya. Ternyata, semut telah makan sebahagian kecil dari otaknya.




CREDIT ENTRI INI DARI BLOG BORAK KOSONG




4 comments:

  1. fuyoooooooooo dasyat gila semut tu... huhuhu....tapi semut tu masuk kat mana eh?

    ReplyDelete
  2. tue ler,... masuk kot telinga kot,.. !!! paling geram klu ada semut duk bersiar2 kat screen lappy,.. arghhh !!! tension wei.

    ReplyDelete
  3. Waaa!!!Sangat menakutkan!!! Huhu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah