Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

:: Susah Hati Sebab Buat Salah ::

hurrmmm,...  camner nak citer eh,.... hati kita tgh susah hati lah skg. Tadikan kita dh buat satu kesilapan, so skg hati kita rasa susah sgt,.....Dup Dap Dup Dap,...... camner eh nak hilang kan ketidak tenangan hati ini,..... Rasa mcm xnak g keje ja esok,.. !!! takutt ada,... arrghhh !!! camner lah boleh jadikan,... kita sgt careless, ... nape lah kita buat macam tue td,...huaaawwww !!!! rasa mau nangissssssss ,..........!!!

Dalam duk susah hati,.... mood nak mengedit blog masa ada,... sajer nak buat2 lupa apa yang berlaku tadi. Ngadu ngan Mr. Fiance,.... buat kita tambah susah hati jaaa,.. dia bukan leh buat apa pun,.... benda dah jadi pung,............ KITA DAH BUAT SALAH !!!!!!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah