Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Over The Top Musim Kedua di TV3


Assalammualaikum,


Sape penah tengok rancangan Over The Top Musim pertama ?


Over The Top - Cheeky MBSB  100


Alah rancangan realiti TV untuk kanak – kanak yang di taja oleh Kelab Simpanan Cheeky MBSB. Rancangan ini adalah satu platform bagi mendekati generasi muda terutamanya golongan kanak – kanak dan menarik minat mereka terhadap pengurusan kewangan.



Over The Top - Cheeky MBSB  110

Sidang Media Over The Top Musim ke dua

Dari kiri En Azman Aziz, Senior Vice President Retail Direct Sales of MBSB & Sasi The Don, Executive Producer of Over The Top and CEO of Island Talk Asia



Musim ke 2 Over The Top lebih mencabar . Musim ke 2 nie menarik lebih ramai kanak – kanak untuk menyertai dan hanya 18 orang yang terpilih. Kanak – kanak yang hadir pada uji bakat yang telah di adakan di Sri Pentas TV3, Bandar Utama pada 29 April 2013 yang lalu.



Over The Top - Cheeky MBSB  106Over The Top - Cheeky MBSB  107Over The Top - Cheeky MBSB  108Over The Top - Cheeky MBSB  109

Dinatara sedutan dari Over The Top Musim Ke dua




Over The Top Musim Ke 2 akan mula bersiaran pada 26 Oktober 2013 setiap Sabtu ( 10.00pg ) dan Ahad ( 10.30pg ) selama 8 minggu .




Rancangan ini akan di hos kan oleh Faizal dan Nadia , bersesuaian dengan tema rancangan ini yang memerlukan kecergasan dan kebijakan dalam menghadapi setiap cabaran. Peserta – peserta yang terpilih akan dibahagikan kepada enam pasukan terdiri daripada tiga ahli sepasukan dimana mereka akan bersiang selama lapan minggu dan peserta akan melalui pelbagai halangan dan cabaran yang menguji ketahanan diri dan mental. Peserta boleh mendapatkan sumber talian hayat ( Mata Wang Cheeky ) dan menguruskannya bai melaykkan mereka untuk mara ke pusingan akhir tanpa penyingkiran.



Over The Top - Cheeky MBSB  119



Pada musim ini , Over The Top musim Kedua juga akan menawarkan hadiah wang tunai sebanyak RM10,000 bagi “ Peraduan Penyertaan Penonton Di Rumah “ ( Kategori Sekolah ) Kepada sekolah yang mempunyai bilangan penyertaan tertinggi di samping menwarkan hadiah – hadiah mingguan menarik kepada penonton di rumah.



Over The Top - Cheeky MBSB  124

Bersama Cheeky



Hadiah Pemenang Over The Top Musim ke Dua

RM30, 000 hadiah wang tunai

(RM10, 000 untuk setiap ahli pasukan)


Perbelanjaan perjalanan yang di taja sepenuhnya ke
Disneyland & Ocean Park, Hong Kong



Pusingan Akhir Over The Top Musim Kedua pula akan diadakan di Kompleks Membeli Belah Berjaya Times Square , Kuala Lumpur.



Untuk Maklumat Lanjut mengenai Over The Top Musim Ke dua layari www.overthetop.my



P/S : Untung bebudak sekarang, time YY kekechik xde pun rancangan camginie.




1 comment:

  1. owh..tak pernah dengar pulak pasal rancangan nie..bila tengok balik schedulu time dia baru tau kenapa..sy xde kat umah masa rancagan tu disiarkan..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah