Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

HANANUT | Snek Kekacang sedap giler dari Aisyhana Cookies and Food Industries


Assalammualaikum,



HANANUT , korang pernah dengar tak pasal HANANUT ?? Haaa, jangan nak kerut – kerut kening buat blur. Tau dah korang mesti nak tau apa itu HANANUT kan. Meh YY nak story mory. Bebaru nie YY berkesempatan ke Majlis Pelancaran Snek kacang HANANUT keluaran Aisyhana Cookies and Food Industries .



Kekacang Hananut   122



Kekacang Hananut   126



Snek Kacang HANANUT Crunchewy - Almond Crunchewy berasaskan Badam. Terdapat 3 perasa iaitu HANANUT KUACI, HANANUT BUAH CAMPURAN dan HANANUT BERTIH BERAS . Bila dah berasaskan Badam, tentu lah makanan kesihatan. Korang pun tau pelbagai vitamin ada dalam Badam di antaranya protein, serat, kalsium, magnesium, kalium, zinc, selenium, kuprum, phosphorus, biotin, riboflavin, niacin, besi, vitamin E serta antioksida lain yang tinggi .



Kekacang Hananut   180

Pengarah Urusan - Puan Siti Akmaliyah Hj Shuhaimi



Kekacang Hananut   181

3 perisa HANANUT – Kuaci , Bertih Beras , Buah Campuran







Rasa HANANUT sedap ke ???






Kekacang Hananut   114

HANANUT KUACI



Kekacang Hananut   117

Muka teruja makan HANANUT Kuaci Yang sedap gilerrrrrrrr




Sumpah sedap. Memang sedap gegiler uolsss. Boleh jadi benda wajib tiap bulan kalau buat perbelanjaan dapur. Balik dari pelancaran dalam kete x sempat sampai kl dah habis sebekas YY blasah dengan En.Tunang. Sedap uolsss, kemain laju kami mengunyah . Unik nya HANANUT nie sebab bentuk nyer bulat, kalau korang biasa beli snek kekacang mesti bentuk nyer segi empat kan , kan, kan. Dan itu lah keunikkan HANANUT berbentuk bulat. Jauh tau acuan di tempah dari Taiwan. Gitueee, dah ler unik, sedap pulak tueee.




Kekacang Hananut   169



Eh, Berenti jap citer pasal HANANUT. Ne nak citer sikit kisah pada hari pelancaran. YY dan geng Blogger dari Blooggers Dot Com yang gigih datang memeriahkan suasana di No. 10G Jalan Lembah Hijau 5/3 Green Valley Park Bandar Tasik Puteri, Rawang . Ini adalah cawangan utama bagi pengedaran produk – produk Aisyhana Cookies and Food Industries .




Kekacang Hananut   157


Pelbagai tawaran hebat dan Diskaun pada hari Fiesta Aisyhana Cookies




Kekacang Hananut   170Kekacang Hananut   156

Pelbagai jenis Biskut Keluaran Aisyhana Cookies and Food Industries



Terdapat lebih 200 jenis biskut yang di keluarkan termasuk bahulu . Citer bab bahulu, ada jugak bahulu yang di pax ke dalam kotak – kotak cantik yang boleh di jadikan sebagi door gift untuk majlis – majlis rasmi seperti Majlis Perkahwinan , Majlis Korporat, Majlis Khatam Quran dan banyak lagi . Antara produk yang popular di Aisyhana adalah AISYHANA COOKIES, BAHULUHANA,AISYAMOUR,AISYMELLOW dan AISYFROS




Kekacang Hananut   127

Kotak Bahulu pelbagai warna untuk pelbagai Majlis.





Kekacang Hananut   151

HANANUT di lancarkan.




Kekacang Hananut   101Kekacang Hananut   102

Kekacang Hananut   135




PUAN  SITI  AKMALIYAH  BT HJ  SUHAIMI sebagai pengurus bagi Aisyhana Cookies and Food Industries telah merasmikan HANANUT sebagai produk terbaru dari Aisyhana Cookies. Pelbagai aktiviti diadakan pada hari kejadian seperti persembahan dari artis jemputan iaitu Ifa Raziah, Roslan Shah dan Fazley Zainal . Ada jugak Cabutan Bertuah dan soalan kuiz . Hadiah – hadiah yang disediakan agak menarik seperti Pakej Percutian 3 hari 2 malam ke Pulau Langkawi , Barang Kemas dan macam – macam lagi. Senang citer, sape yang datang pada hari pelancaran tue comfirm have fun.




Kekacang Hananut   182

Sessi Soal Jawab Blogger bersama Puan Siti




Kekacang Hananut   184

Blogger bersama Pengarah Urusan Aisyhana Cookies and Food Industries




Harga HANANUT ??




Owh, mesti lah harga nya berbaloi – baloi . RM 18 / 120gram . Sekali beli pasti nak lagi. Apa ada hal kalau rasa sedap, x salah kan kalau berbelanja . Perut kenyang hati senang. Gitueeee Smile. Lagi pun, YY teruja dan berbangga bila dapat tau muda-muda lagi Puan Siti dah jadi usahawan. Umur ?? Muda dari YY uolss. Sentap tau iolsss, terus rasa nak belaja meniaga ngan Puan Siti . Eh, korang pun kalau nak jadi pengedar or penjual produk Aisyhana Cookies boleh sangat. Mana tau boleh bantu tambah jana pendapatan korang kan.




Kekacang Hananut   187

Terima Kasih Aisyhana Cookies sebab bagi YY rasa HANANUT





Maklumat lanjut dan sebarang pertanyaan boleh hubungi seperti di bawah :


Alamat :  

Aisyhana Cookies & Food Industries

No. 10G Jalan Lembah Hijau 5/3 

Green Valley Park Bandar Tasik Puteri 

Rawang Selangor
 
 
Pengarah Urusan - Puan Siti Akmaliyah Hj Shuhaimi - 6019 321 8879 


Pengurus Produk - Cik Siti Nursabila Hj Shuhaimi - 6013014 9071


Penasihat Bisnes - Puan Ayu/Shahril - 603 6150 4994 / 6017 366 4197



 
 
 




P / S : Memang HANANUT sekali hadap comfirm selamat dalam perut.





 
 














Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah