Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

:: Yeaahhh, Result SPM Dah Keluar ::

Perasaan menunggu keputusan peperiksaan adalah sangat mendebarkan hokey. Kita dulu sampai xleh tido malam bila memikirkan esok keputusan peksa nak kuar dah. Maklum arr, sekolah duduk asrama jadi macam belajar dan main itu adalah sama banyak. Kita mana lah reti duduk diam, masuk persatuan lah, join kebudayaan lah. Jadi bab belajar masa prep jer.

Amik keputusan peperiksaan nie 13 tahun dulu. Rasa macam dah tua sangat pulak. Pagi-pagi lagi dah bangun sebab amik masa 3 jam jugak naik bus ke sekolah sebab dulu sekolah teknik di Negeri Sembilan. Dari KL amik bus kat Puduraya, masa tue pergi dengan my BFF ANDAK ZARINAH , kami pergi berdua ja. Sampai sekolah, dah amik result kitaorang gerak balik KL, sebab plan keesokan hari nyer nak ke teknik Langkawi. Maklum ler, BFF kita nie sekolah teknik Langkawi. Lagi jauh dari sekolah kita. Kami plan nak ke teknik yang sama tapi apakandaya , course yang kita amik xde kat teknik langkawi tue.

LiNDa dan ANDAK ZARINAH
Masa nie jumpa balik lepas terpisah lama sejak masing2 dah sambung blajar
Andak yang Baju Biru tueee

Sampai kl, terus beli tiket ke kedah, so sebab kan nak ikut BFF amik result, itu adalah kali pertama kita jalan jauh berdua dengan BFF sampai ke langkawi. Pengalaman tue sangat tidak boleh dilupakan.1st time pergi langkawi masa tue lah. For info kita dah berkawan dengan BFF ANDAK ZARINAH sejak dari sekolah rendah lagi. Sudah 23 tahun berkawan dan sekarang dah macam adik-beradik pun. Andak sekarang pun tengah mengandung anak pertama. Sama-sama belajar dari sekolah Rendah, Menengah rendah, Menengah Teknik, then sambung ke Politeknik. Hope Perhubungan ini berkekalan.

p/s : korunk ada x kawan macam nie.

adalagi entri menarik kat SINI

2 comments:

  1. hope korang akan kekal samp bebila cenggini.. hehehee

    ReplyDelete
  2. huhuhu... rindu kt andak.. tak sbr nk jumpa dia ..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah