Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Sentuhan Jurumakeup MUA yang Malatoppppp !!!!


Assalammualaikum,


Hai korang . Hari nie YY nak citer pasal makeup cantik. Amboi , tetiba dah jadi ibu nak makeup cantik bagai kan . Nak bagi ingat kat korang , dulu YY kan pernah main – main makeup . Masa tue tahun 2012 . Yan yang gojes nie, baru nak belajar makeup, so YY bagi lah muka yang tak berapa cun nie untuk di cantik kan lagi .



So, bila YY buat keputusan nak kawin pada Januari 2014 . Terus lah YY roger Yan untuk menjadi jurumakeup untuk Majlis Nikah dan persandingan YY . Senang dengan orang yang kita dah kenal . Memang YY suka sangat sentuhan dari Yan . Kening tak yah nak toreh . Guna konsep tampalan gitueee. Puas hati sangat . YY yang tak gojes terus rasa gojes tau . #pitam #perasan



Jurumakeup MUA cantik & Murah Yan's Eskay

2012 – Masa Main – Main Makeup

2014 – Makeup Untuk Majlis Nikah.



Jurumakeup MUA cantik & Murah Yan's Eskay

Sebelum




Jurumakeup MUA cantik & Murah

Selepas - YY masa Majlis Persandingan


Paling penting , untuk pengetahuan korang Majlis Nikah dan Persandingan YY pada hari yang sama . So, Nikah pagi pukul 9.00pagi , then kena lelaju siap untuk bersanding pukul 12.00tgh . Tang makeup , tak kan lah nak guna makeup sama. Yan sangat pandai untuk buat ada kelainan . X yah citer banyak , korang tengok perubahan nie.



Jurumakeup MUA cantik & Murah   Jurumakeup MUA cantik & Murah

Makeup Nikah                   &               Makeup Sanding

Hari yang sama , dalam kesuntukan masa . Perubahan dilakukan tang mata ngan lipstik




Nampak, cantik kan. Hahahhaha, perasan sendiri . Yer lah , kena lah puji diri sendiri . yer daaak . Meh YY bagi korang cuci mata dengan semua hasil kerja Yan .


Jurumakeup MUA cantik & Murah   Jurumakeup MUA cantik & Murah

Sebelum                           &                                    Selepas





Jurumakeup MUA cantik & Murah   Jurumakeup MUA cantik & Murah

Sebelum                           &                                    Selepas





Jurumakeup MUA cantik & Murah   Jurumakeup MUA cantik & Murah

Sebelum                           &                                    Selepas





Eh, Banyak lagi lah hasil kerja Yan . Korang kalau ada Majlis penting yang perlu kan MUA . Yan adalah orang yang YY rekemen sangat . Orang nyer baik dan lemah lembut sangat . Hasil kerja pun puas hati . Tak kira korang kat KL ke atau negeri memana pun , Yan akan cuba memenuhi permintaan korang .


Korang boleh usha segala hasil kerja Yan di



Contact / WhatsApp : 019 – 9007076



P/S : Dah jadi ibu , harap ada masa nak makeup . Smile



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah