Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Diari Seorang Ibu : Dah pandai membebel ,…


Assalammualaikum,


En. Suami sekarang outstation lebih kurang seminggu . Tinggal lah YY berdua dengan Qaireen . Sebabkan teknologi dah canggih , bila free jer En. Suami mesti buat video call. Nak borak ngan anak, ngan ibunya tak heran pun . Sentap tau . Gedixs lah nak sentap bagai kan .



Video call

 Bla,...Blaaaa,... Blaaa...



Kemain tau Qaireen dah pandai borak . Membebel bahasa baby . Yang Abah nya melayan jer lah . YY memang dah hari – hari duk melayan dia . Ada jer benda nak borak , sampai muncung – muncung bibir. Alahai, bijak sungguh anak ibu ngan abah kan . Kekadang borak sampai gaduh- gaduh . Hahhahaha, nampak ibu plak drama queen . Konon tak puas hati ngan citer Qaireen . Korang kena faham , bergaduh dengan bahasa baby sangat lah mencabar . Kita buat - buat faham jer lah tengok reaksi muka dia . 




P/S : Seronok tengok ragam anak .




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah