Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Korang nak casing Phone Otterbox Commuter yang unik tak ??


Assalammualaikum,


Nak sambung citer nie, korang dah baca kan pasal casing Otterbox Commuter yang YY pernah bebel sebelum nie. Casing yang unik tuee. Kali nie YY nak citer pengalaman menggunakan nyaa.







YY suka sangat dengan casing Otterbox Commuter nie, sebab tahan lasak. Maklumlah, YY nie nama jer perempuan, tapi ganas semacam. Dah berapa kali , YY kuar dari kete sambil tangan penuh gemalai telah terlambungkan tipon kemain jauh jatuhnya. Fuhh !!! masa dan ketika saat itu, jantung mahu gugur woooo.




[IMG_6593%255B5%255D.jpg]




Dengan Casing baru nie, YY tatap dengan kelalaian dan masih jua melambungkan tipon. Tapi casing Otterbox sgt bagus, sebab tipon YY x cedera pun, kalau x harus dah masuk ‘ICU’ tau. Memang sesuai lah dengan ‘keganasan’ YY.



Casio Baby G 114

Nampak tak muka happy YY


Lagi satu kan, rekabentuk casing sangat unik dan mudah bagi YY nak guna. Sebelum nie YY ada lah guna casing lain kan, bila nak amik gambor YY nak kena buka casing, sebab bila amik gambar dengan flash, pantulan flash akan ikut warna casing YY masa tue hijau. So, dah tentu gambar jd x cantik, sebabkan jadi color hijau. Casing Otterbox nie xde masalah langsung. Nak amik guna flash ke, tak ke. Gambar tatap cantik tau.


Ramai betul kengkawan YY yang minat nak casing cam YY nie, so ini adalah peluang korang. YY ada anjurkan contest kat fanpage Blog Yana Yassin.



Cara nya, korang lengkapkan slogan



"The Otterbox Commuter is Always-On case for me because......"
( tidak lebih 15 perkataan ) .


Korang boleh letak kan slogan korang kat SINI .
 
Wajib ada hashtag #OtterboxCommuter dalam komen berkenaan.

Giveaway ini sehingga 10 November 2013 , pemenang akan dipilih sendiri oleh Otterbox Team yang akan di umumkan pada 15 November 2013.

*Syarat Penyertaan bagi warganega Malaysia sahaja.



P/S : Sempat lagi, kalau korang takde iphone pun boleh join, leh bagi hadiah kat seape kan.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah