Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Chelsea vs Malaysia | Thanks Samsung



Assalammualaikum,


Dimulakan dengan ucapan terima kasih kepada Samsung kerana memberi peluang YY menonton perlawanan Chelsea dan Malaysia . YY nie takde lah tau sangat pasal bola kan, tapi bila di beri peluang menonton secara life memang teruja habis. Perlawanan ini bermula pada 9.45mlm di Stadium Shah Alam pada 21 Julai 2013.



chelsea fc




Ramai sungguh penyokong Chelsea yang memenuhi stadium. Maklumlah bukan senang nak jumpa pemain antarabangsa yang datang ke Malaysia.


Perlawanan dimulakan dengan kick off bagi Malaysia vs Chelsea . Di saksikan kira – kira 40,000 penonton suasana sungguh hangat dan meriah sekali. YY yang tak faham pasal bola pun terja sama. Walaupun memula Malaysia ketinggalan 3 – 0 di separuh masa pertama saingan tetap sengit.





IMG_2013072250552




Pada waktu rehat separuh masa pertama, ada pulak bola Samsung di jadikan aktiviti sementara menunggu perlawanan di teruskan. Menarik uolssss, teruja tengok bola besaq.

Permainan bertambah rancak apabila pemain Malaysia, Nazmi Faiz dimasukkan dan akhirnya Fadhli Shas menyumbangkan satu gol buat Harimau Malaya. Keputusan akhir adalah Chelsea 4 – 1 Malaysia .



Terima Kasih sekali lagi Samsung Malaysia.




1 comment:

  1. pegi jugak aritu ^^
    http://sinarcintaku.blogspot.com/2013/07/perlawanan-bola-antara-chelsea-dan.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah