Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Niat Puasa Bulan Ramadan | Esok hari dan sebulan.


Assalammualaikum,


Selamat berpuasa buat semua yang sudi menjengah ke Blog YY yang meroyans tak tentu hala nie. Semoga ini bukan ramadan terakhir yang akan kita lalui . Korang sahur tak tadi ? YY x sahur arr, sebab memang tak biasa sahur pun kalau posa, cukup lah buat syarat minum air jer.


Bebel plak, saje nak share ngan korang niat Puasa Ramadan . Untuk esok hari dan jugak untuk sebulan. Moga ini dapat membantu korang eh..







P/S : Harap dapat berposa penuh, sebab banyak kali dah merasa penuh nie. :) 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah