Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Vanish musuh kepada Kotoran Degil


Assalammualaikum,



Yuhuu korang. Biasakan kalau pakaian korang kotor, kena pulak benda yang susah nak hilang. Di tambah itu adalah pakaian yang paling korang sayang. Agak- agak korang leh nangis tak kalau kotoran yang ada tue x hilang .


Haaa, nie YY nak kasi berita gembira kat korang. Sekarang ada penyelesaian kepada masalah baju korang yang dilanda anasir yang tidak di undang. Apakah ??? waaah, kemain kan x sabar.



Vanish Sabun Pencuci Kotoran Degil  111


Marilah YY memperkenalkan VANISH Power Q . Vanish adalah agen yang membantu korang menghilangkan kotoran degil dengan rendaman dan cuci. Terbaik lah. YY dah guna pun, tue pasal boleh eksen dan gebang lebih. Benda bagus kan, harus lah YY share dengan korang kan. Almaklumlah, dasar pemalas nak menyental dan menonyoh pakaian, Vanish meringankan beban YY dalam pencucian pakaian.



Terdapat 2 jenis iaitu Vanish Power O2 Crystal White Fabric Stain Remover + Whitener (500 gram) dan Vanish Power O2 Fabric Stain Remover (500 gram) . Dedua nie berfungsi membantu menghilangkan kotoran degil x kira baju putih atau berwarna.



Buktinyaaa,





Al Kisahnya adik YY kan bekerja sebagai penghantar Pizza Dominos. So, seluar dia jangan cakap lah, memang kalau dia balik keje tue, hitam sana sini. Yerlah keje rider kan, berpanas , berhujan dan berhabuk lagi. Mana tak kotor lebih dari biasa. Akhirnya, dengan Vanish, semua masalah YY selesai.




Vanish Sabun Pencuci Kotoran Degil  103


Vanish Sabun Pencuci Kotoran Degil  108

Kotoran di Seluar keje Adik YY.






Nampak kan betapa hitam dan kepam nyer seluar keje adik YY sebagai penghantar Pizza nie. Jadi, marilah kita menggunkan Vanish  untuk menghilangkan segala kotoran.




Vanish Sabun Pencuci Kotoran Degil  119

Letakkan Vanish di tempat kotoran .




Vanish Sabun Pencuci Kotoran Degil  124

Rendam semalaman sebelum di cuci.
Letak kan jugak Vanish yaa.





So, selepas rendam semalaman dan kemudian di cuci. Jadi ini lah hasilnya. Tersenyum lebar adik YY, sebab seluar dia lebih bersih daripada biasa. Maklumlah, semua nya kerana ada nya Vanish .





Vanish Sabun Pencuci Kotoran Degil  128

Nampak, dah bersihkan.




Haaa, korang pun tahu YY nie selalu comotkan. Baju selalu jer kena anasir yang tidak di ingini. So, sekali lagi Vanish membantu. Nie yang buat YY sayang Vanish ketat – ketat.





Vanish Sabun Pencuci Kotoran Degil  129

Nampak tak, baju boleh pulak terkena Lipstik. Haiyaaak, comot betul kan. Baju pun nak pakai lipstik.




Vanish Sabun Pencuci Kotoran Degil  131

Letakkan Sabun Vanish di tempat yang  terkena kotoran.






Vanish Sabun Pencuci Kotoran Degil  135

Rendam semalaman dengan Vanish




Vanish Sabun Pencuci Kotoran Degil  137Vanish Sabun Pencuci Kotoran Degil  141

Dah rendam, baru lah kita buat operasi membasuh.





Vanish Sabun Pencuci Kotoran Degil  142Vanish Sabun Pencuci Kotoran Degil  144

Taraaaaaa, baju dah bersih. Terima Kasih Vanish.



So, apa lagi korang. Boleh arr ke kedai berhampiran untuk dapatkan Vanish . Penyelesaian kepada masalah kotoran degil. Harga pun jimat dengan hanya RM 13.80 .



Yeaaah, lupa plak nak citer. Korang pun ada peluang untuk dapat kan sample Vanish Sample FREE untuk Vanish yang YY duk bebel kan dalam entri nie.



Cara – cara nya :


1. Memula korang boleh terjah SINI http://bit.ly/1aIkd2I


2. Kemudian ikut arahan dengan mendaftar segala maklumat peribadi korang . Jangan lupa isikan alamat di mana korang nak Vanish Sample ini dihantar.





Vanish-20



3. Bila dah guna Vanish, jangan lupa sertai peraduan mudah Vanish Trick. Korang boleh kongsikan tips di laman web Vanish Trick http://bit.ly/1aIkd2I dan ada peluang boleh menang hadiah besar uolsss.




Vanish-5



3. Hadiah besar tue ada pelbagai, kalau ada tuah korang. Memang syabas n tahniah uolsss. Memacam ada, suka33.




Vanish-3


Kalau korang tengok, hadiah pun banyak. Kalau dapat TV LED pun cantik gak. Sebab TV YY kan cinonet jer, so kalau menang besar nie kira memang bertuah sangat lah.




Owh, baru nak penutup tetiba teringat tadi ada Food Review untuk Buffet Ramadan kan . Tudung YY boleh pulak terkena kari. Now tengah gigih merendam dengan Vanish. Jadi takde lah sampai tahap baju kotor sikit nak d buang bila x bersih. Pembaziran uolss.




Vanish Sabun Pencuci Kotoran Degil  146Vanish Sabun Pencuci Kotoran Degil  147

Kata ‘dia’, jangan sedih sayang . Vanish kan ada. Fuhh !! sejuk hati.



P/S : Jom cecepat cari Vanish, boleh menang besar tau.


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah