Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Azam Raya Bersama Watsons


Assalammualaikum,

Hai uolsss, sikit hari lagi jer lagi kita nak posa dah. Kejap jer masa berlalu kan. So, agak2 korang apa azam korang raya tahun nie. Hurm, tetiba citer pasal azam raya padahal baru jer citer pasal nak posa kan.


Azam Raya Watson  102


Azam Raya Watson  603

Register dulu yaaa.


Ini semua gegara , Watson ada buat sesuatu yang menarik tentang Azam Raya . YY berpeluang ke Majlis Pelancaran Kempen Azam Raya nie di Al-Amar Lebanese Cuisine, Pavilion, Kuala Lumpur . Bukan setakat nak melancarkan kempen Azam Raya tapi turut mmperkenalkan Duta kepada Azam Raya bersama Watsons Faizal Tahir. Hai lah, sape tak kenal Faizal Tahir penyanyi hebat Malaysia ni kan.



Azam Raya Watson  108

Ketibaan Faizal Tahir Duta Azam Raya Bersama Watsons.



Azam Raya Watson  117

Menantikan Pelancaran.




Azam Raya Watson  132

Director of Marketing and Business of Watsons Personal Care Stores Sdn. Bhd Jessica Ng bersama Duta Azam Raya Bersama Watsons Faizal Tahir ketika sidang Media.



Azam Raya Watson  174


Azam Raya Bersama Watsons , adalah kempen di bulan Ramadan dimana korang boleh share apa saje Azam korang raya tahun nie, dan Azam yang terpilih akan di masukkan ke dalam lagu raya terbaru Faizal Tahir yang akan keluar raya nanti. See, best kan kempen nie. Korang kira macam menyumbangkan idea untuk lagu yang pertama kali Faizal Tahir nak buat lagu raya. Lagu raya nie akan di lancarkan di Rumah Terbuka dari Watsons dalam bulan September nanti.



Azam Raya Watson  170
Faizal Tahir



Azam Raya Watson  609

Ole-ole dari Watsons, siap ada sign Faizal Tahir uolsss.





Kat mana nak share Azam raya korang ??




Watsons Malaysia



Haaa, di Facebook Watsons Malaysia . Setiap Azam yang korang share di facebook akan menerima Voucher RM 5 Watsons, then boleh lah shopping bebarang beauty Care kan. Faizal Tahir jugak akan memeriahkan rumah terbuka peserta terpilih dengan membuat persembahan dan segala urusan catering rumah terbuka korang akan di tanggung sepenuhnya. Waaaah !!! menarik kan. Ini peluang terbaik bagi peminat Faizal Tahir untuk lebih mengenali beliau secara dekat. Faizal Tahir datang beraya ke rumah uolsss, sape tak teruja kan.




Mengapa nak buat kempen Azam Raya bersama Watsons ??





Azam Raya Watson  645



Bulan Ramadan kan bulan Mulia, Bulan kita beramal ibadah lebih dari biasa sebab ganjarannya lebih berlipat kali ganda . So, Kempen nie adalah sebagai ganjaran bagi pelanggan untuk berkongsi segala Azam dan membantu memberi inspirasi kepada orang lain dengan kisah Azam diorang. Kempen ini lebih menarik, lebih best bila Faizal Tahir idaman malaya jadi Duta Azam Raya bersama Watsons.





Kempen ini akan bermula pada 18 Julai 2013 . Jangan lepaskan peluang keemasan nie yerr. Mana tau dah ler Azam korang terpilih masuk dalam lagu raya Faizal Tahir. Bila raya Duta Azam Raya nie akan datang rumah korang masa Rumah terbuka siap buat show lagi. Fuhh !!! best habaq hang.






Azam Raya Watson  619



Raya Sale Watsons akan bermula pada 18 Julai 2013 – 2 September 2013 untuk Semenanjung Malaysia dan d Sabah Sarawak bermula 25 Julai 2013 – 9 September 2013 . Pembelian RM 30.00 dan ke atas di Watsons terpilih korang layak menerima satu tiket untuk menghadir kan diri ke Sambutan hari Raya Watsons bersama Faizal Tahir pada 6 September 2013 di Plaza Angsana Johor Bharu .



Azam Raya Watson  600Azam Raya Watson  607

Azam Raya Watson  646

Diantara Rakan Blogger yang turut hadir




Azam Raya Watson  642



Mari menerjah ke Facebook Watsons Malaysia ,
peluang besaq korang beraya dengan Faizal Tahir.

Nak
Mudah lagi terus ke link yaaaa untuk AZAM RAYA FACEBOOK RAYA -->> https://www.facebook.com/watsonsmalaysia/app_199406096885124




7 comments:

  1. wahhhh lajunyaaa yana updateee :))

    ReplyDelete
  2. dpt juga bergmbr dgn faizal tahir..legaa..hehe :)

    ReplyDelete
  3. pergh.. faizal tahir tu.. pergh.. nak otograp.. nak otograp..hehe

    ReplyDelete
  4. sorg lagi dpt gmbr ngan FT...jeles lagi...huhuhuh...

    http://www.alyzafisol.com/

    ReplyDelete
  5. oh abg faizal... labiu laaa.. kihkihkihhh :)

    ReplyDelete
  6. Bestnya jumpa dengan faizal.. encem tak dia? huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah