Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Cara tukar ke Facebook lama, Buang Timeline.


Wee ~~ sejak semalam kan, ramai yang duk meroyan tak suka dengan timeline yang bertukar secara automatik. Sama lah macam YY. Serabut wei imeline nie. Tak mesra pengguna langsung. Buat rasa menyampah nak buka FB jer. Timeline nie, tak tahu mana hujung, mana pangkal. 

So, pepagi nie Iza tag YY kat FB cecara nak tukar kepada FB lama. Apa kata korang cuba. Mana tahu kot2 berjaya dan buat korang teruja balik nak guna FB kan.



 

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


DONE



p/s : makin ramai lah yang guna twitter lepas niee.




10 comments:

  1. pki timeline mcm xde privasi je kan

    ReplyDelete
  2. kena siap sedia ni...fb saya belum bertukar lagi..tak suka dengan timeline..

    oh ya datang dari blog mak dara..

    ReplyDelete
  3. X pernah tukar pakai timeline... sangat2 x suka..

    ReplyDelete
  4. dtg dri segmen mak dara...

    p/s : sy pun tak suke la dgn timeline tu...mcm susah aje kan

    ReplyDelete
  5. pas kte pkai timelineremove nie mmg kte tngok xde timeline da.. tp owg laen tngok profil ktew still ade timeline... cmne nk wt btol2 owg laen un tngok fb kte jnis y lme nye

    ReplyDelete
  6. Thank you :) dah jadik. tapi orang masih boleh tengok timeline kite, cume kita je dah boleh tengok timeline hilang:(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah