Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Cara tukar ke Facebook lama, Buang Timeline.


Wee ~~ sejak semalam kan, ramai yang duk meroyan tak suka dengan timeline yang bertukar secara automatik. Sama lah macam YY. Serabut wei imeline nie. Tak mesra pengguna langsung. Buat rasa menyampah nak buka FB jer. Timeline nie, tak tahu mana hujung, mana pangkal. 

So, pepagi nie Iza tag YY kat FB cecara nak tukar kepada FB lama. Apa kata korang cuba. Mana tahu kot2 berjaya dan buat korang teruja balik nak guna FB kan.



 

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


DONE



p/s : makin ramai lah yang guna twitter lepas niee.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah