Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Hari nie Last Day | Cepat2 sebelum terlambat

Assalammualaikum *__*,

Hari nie dah 15 ramadan. Diam x diam dah separuh kita berpuasa. Korunk puasa dah tinggal ke? YY masih penuh lagi, alhamdulillah syukur di beri kesihatan yang baik untuk ramadan kali nie.



Haaa, sape belum join GA YY < SINI >, meh cepat. Hari nie last day tau. Lagi ramai join, lagi lah meriah kan.

Senarai yg join ada kat SINI. Korunk pun boleh lah kenal2 dengan diorang nie eh. Macam2 tau hadiah impian yang diowg nak. Mana tahu, leh jadi panduan hadiah impian korunk plak.





p/s : hari nie YY berbuka di Rumah Amal Cahaya Tengku Ampuan Rahimah ( RACTAR ).



*Pertubuhan Rumah Amal Cahaya Tengku Ampuan Rahimah Selangor Darul Ehsan (RACTAR) ialah sebuah rumah amal yang menempatkan anak-anak perempuan yatim, miskin dan terbiar dari berbilang kaum rakyat Malaysia.



Eh !!! korunk jom lah promote blog PERCUMA kat atas tueee.








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah